Pitäis siirtyä elämän pariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Tuo pikkuneitin tuossa heräs ja tattis kai pukea ja ruokkia. Mutta kun on elämää suurempi onkelma taas seuravaksi.
Siivoanko mä ensin kirjahyllyn, kellarin rappuset -joihin on varastoitu uskomaton määrä tavaraa, jonka enimmäkseen vois heittää pois-vai aloitanko keittiön kaapeista vai eteisestä.
Pitäs tehdä vähän isompi siivous tässä...Siis noita kaappejakin käydä läpi, jos sais tilaa mihin laittaa tavaroita ja kellarin rappusilla vois säilyttää kesäaikaan juomisia.
Perjantaina olis likan synttärit, niin tarjottavatkin olis kiva saada johonkin viileään piiloon, kun niitä alkaa vääntämään.
Taas mä teen yksinkertasesta asiasta vaikean :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
samantapaiset ongelmat on täälläkin :wave:

tekemistä riittäis mut mistähän sitä aloittais? :whistle:

Miten tommosen sian päättäminen voi olla niin vaikeeta, että pers liimaantuu tietokonetuoliin :whistle:

sanopa muuta :D Mä oon tässä nyt viimesen tunnin aikana yrittänyt tehdä lähtöä lähikaupalle lasten kanssa mutta kun olis hyvä täyttää tiskikone ennen lähtöä ja jos pesukoneenkin ehtis pistää pyörimään. Mut eipä ne tuolla itsekseen täyty, ei edes ajatuksen voimalla :kieh:

Mä luulen, että mun todella on aika lähteä...2,5 vuotias selittää keittiössä pastavansa munaa ja sen oma-aloitteisuuden tuntien sillä on siellä jo munat pannussa :D
Pelotaa kyl hiukan mennä kattomaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Tehdään sillai, et sä tuutkin siivoamaan meille eka. Me lähdetään rattailulenkille. Mä voin tehdä tarkan alotusjärjestyksen niin tiedät sitten mistä alottaa... :D

Kerro se nyt ihan vaan tässä, ni mä voin käyttää sitä kotona :saint:

Mulla olis kans tässä pikku hiljaa alotettava keittiön kaappien siivous ja kattoo kaikki turhat ruokajutut (vanhentuneet) roskiin ja sellasia astioita mitä en käytä enää niin laitan myyntiin tohon pihakirppikselle ens kuussa. Sitte pitäis se ilmotuskin tehä tosta kirppisjutusta.

Yhteistyössä