Pitäis pikku hiljaa päättää hakeeko tuetulle lomalle vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mut tänään sain mainion idean: jos hakisin lomalle niin että mentäis vain minä ja kaks vanhinta lasta. Se ois mullekki oikeeta lomaa. Mutta mies ja nuorempi poika ei varmaan oikein innostu ajatuksesta...

Onko lomailu pojalle vaikeaa? Mikäli on, lienee pojan etu, ettei hän lomaile. Jos tänä vuonna isä jää pojan kanssa kotiin ja ensi kerralla sitten sinä. Ja jos se poika sitten vaikka pääsisi jonnekin muulle lomareissulle, joka sopii hänelle paremmin?

Kuinka monessa paikasssa noita hakuja on vielä käynnissä? Ainakin solarislomien perhelomien haku on jo päättynyt. Me haettiin sinne, saa nähdä tärppääkö.

[QUOTE="minä vain";29722027]Onko lomailu pojalle vaikeaa? Mikäli on, lienee pojan etu, ettei hän lomaile. Jos tänä vuonna isä jää pojan kanssa kotiin ja ensi kerralla sitten sinä. Ja jos se poika sitten vaikka pääsisi jonnekin muulle lomareissulle, joka sopii hänelle paremmin?[/QUOTE]

Ei oo. Toi 5v. joka jäisi kotiin on ihan "normaali". Mukaan ottaisin 16v. likan ja 11v. kehitysvammaisen pojan. Myös 2v. tyttö jäis kotiin mutta ei se ymmärtäis jääneensä mistään paitsi.

[QUOTE="niin";29722072]Oletko miehesi kanssa lasten takia ja siksi että se elättää sut?[/QUOTE]

Olen minkä takia olen mutta mies ei elätä minua. Ihan maksan oman osuuteni kaikesta, lapsien menoista lähes kaiken.

Ja mstä mä katoin haku oli 30.3 saakka hakemus lähti.

Mä kyllä voisin kuvitella myös tuollaista lomaa, että vain osa porukasta lähtis.

Joo, no mies varmaankin suhtautuis ihan ok. Mutta toi poitsu ei, ja kun on ihan sama kumman pojan jättäis kotia niin poruhan siitä nousis. Mutta toisaalta mä tarttisin tauon jolloin olis hiljaista ja sais nukkua kunnolla ja yhdistelmällä vanhin tyttö + toinen pojista loma olis sellainen. Äääh, voi ku osais päättää... Toisaalta mulla ois sitte sen kotiin jäävän takia paskamutsi olo. Pilaisko se sit koko loman?

No kyllä mun mielestä voit hyvin lähtee vaan kahden isomman kanssa lomalle. Teet sit kahdestaan jotain kivaa sen viisvuotiaan kanssa. Se voi lopulta olla hänestäkin hauskempaa kun saa sit sun jakamattoman huomion.