pitäis ostaa uusia kattiloita ja pari paistinpannuu.. mitä merkkiä suosittelette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu_85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli ennen Hackmannin kovanaama -paistinpannu ja huono oli. Nyt pannuna joku ei niin tunnettu eikä mikään merkkijuttu. Maksoi kuitenkin 29e ja on ollut tosi hyvä. Kattiloina meillä on ihan halpista ja sitten Hackmania. Ei eroja noiden halpojen ja Hackamanin välillä.

Meillä on Hackmanin kattilasarja, neljä kattilaa ja se höyrytysosa. Olemme erittäin tyytyväisiä. Toki varmasti samanveroisia tuotteita on muillakin.

Lisäksi käytössä joku halpa teflonpannu, jossa ruskistelen ilman rasvaa. Ja tietysti se syntinen valurautapannu ja -pata, joihin sitten voi hiukan sitä voita kumota :whistle:

musta hackmannin kattilat on ok. se mustanaama paistinpannu mullakin oli mut jotenkin onnistuin tuhoamaan sen... :ashamed: uuden ostin nyt ja koitan olla varovainen. lisäks mulla on hackmannin paistinpannu, kasari ja wokki. niistä olen tykännyt.

oiskoha nuo sit mistään kotoisin... :/

http://www.hobbyhall.fi/product_big_image.asp?uid=WDFXC2JV38HH9P5LS15XS1KNL3T60139&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=333&un=&uc=08&orderid=&orderst=&Pic=228046_iso.jpg

Kannessa sen salaisuus!

Hackmanin Avanti-kattiloiden runko on korkealuokkaista ruostumatonta 18/10-terästä. Kaikille liesityypeille sopivassa 3-tehoinduktio pohjassa on kitkahitsattu 5 mm:n alumiinilevy ja 0,1 mm:n kromiteräslevy, joten pohja säästää energiaa ja jakaa lämmön tasaisesti. Välikerros on kapseloitua alumiinia, joka estää lämpöhävikkiä myös sivusuunnassa. Induktiopohja kestää syöpymättä vahvojakin konetiski aineita ja pysyy muuttumattomana kauan. Nerokas kansiratkaisu kruunaa kokonaisuuden: kääntämällä kantta kahvojen suuntaan syntyy höyryaukko, joka estää ylikiehumisen ja toimii kaatorakona.
Sarjan sisältö:
. 5 l:n kattila + kansi, pohjan ø 18 cm
. 3 l:n kattila + kansi, pohjan ø 15 cm
. 2 l:n kattila + kansi, pohjan ø 14,7 cm
. 1,5 l:n kasari + kansi, pohjan ø 12,2 cm

Erikoismuotoillun ja turvallisen kaatoraon ansiosta et tarvitse patalappuja edes kiehuvaa vettä kaataessasi.

Mä ostin ihan merkittömiä (jotain italialaisia, on niillä merkki, mut en muista mikä) paistinpannuja kaksi kappaletta (isomman ja pienemmän) à 10 e/kpl Kodin 1:stä ja täytyy sanoa, että oon ollu noihin tosi tyytyväinen.

Sen sijaan Tefalit ja muut kalliit on olleet suuri pettymys. Mut johtunee siitä, et pesen astianpesukoneessa, ja sitä ne ei kestä (...vaikka kylläkin pesen myös nuo halvat italialaiset koneessa eikä ne ole menneet miksikään. Niissä kyllä lukikin, että saa pestä koneessa). Meillä käytetään paistinpannua joka päivä.

Joka tapauksessa voin suositella: noiden hinnalla ostaa jo monta uuttakin pannua verrattuna vaikka yhteen Kovanaamaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä ostin ihan merkittömiä (jotain italialaisia, on niillä merkki, mut en muista mikä) paistinpannuja kaksi kappaletta (isomman ja pienemmän) à 10 e/kpl Kodin 1:stä ja täytyy sanoa, että oon ollu noihin tosi tyytyväinen.

Sen sijaan Tefalit ja muut kalliit on olleet suuri pettymys. Mut johtunee siitä, et pesen astianpesukoneessa, ja sitä ne ei kestä (...vaikka kylläkin pesen myös nuo halvat italialaiset koneessa eikä ne ole menneet miksikään. Niissä kyllä lukikin, että saa pestä koneessa). Meillä käytetään paistinpannua joka päivä.

Joka tapauksessa voin suositella: noiden hinnalla ostaa jo monta uuttakin pannua verrattuna vaikka yhteen Kovanaamaan. :D

Ainii, pitää vielä lisätä, että olivat 10 e/kpl, kun olivat tarjouksessa. Normaalihinta oli jotain 16,5 e.

Minä en jaksa merkkiä tuijotella. Kattiloista ovat kestäneet ja olleet hyviä käytössä niin Hackmanit kuin "merkittömätkin" kattilat. Ja pinnoitettuja paistinpannuja käytän, ainoa kriteeri on ollut että pannun pitää olla painava -> tukeva pohja, ei mene heti kieroon. Pinnoite on kestänyt kaikissa pannuissa hyvin, vähintään vuoden, vaikka pääsääntöisesti käytössä on vain yksi pannu. Kaikkein halvimpia en osta, hintaluokka on ollut siinä parinkymmenen euron tienoilla.

EHDOTTOMASTI paistinpannuksi Jamie Oliverin pannu! Tosi laadukas tuote. Ovh yli 100e, mutta nyt saa 40eurolla kun kerää CM:ista leimoja tarpeeksi (eli ostoksia 80e edestä).

Meillä tätä sarjaa ja tyytyväinen olen ollut:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/keitto_ja_paisto/hackman/etiqett&ThirdLevel=etiqett

Hackmanin Match-sarjaa mietin myös, onko kellään siitä kokemusta?

Unaggressive Cash flow Thought 3 Obtaining Place Options http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Prosperous prosperity administration needs an active approach to investment decision in which takes into account not simply trade circumstances, yet upcoming progress prospects likewise. By selecting to invest in a good hedge deposit, effective buyers may take advantage of the distinctive chances in which these kind of finances have to give you. One of the many prospects that hedge resources provide is to be able to exploit several a variety of financial loans as well as world wide marketplaces which might be usually unavailable to a standard viewers. It's by way of this kind of variety the knowledgeable pay for manager can utilize the various techniques in which produce increased returns even though the market is decrease. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ Perform to comprehend all of your current customers' needs-some which they may not just recognize they have, " (one training manual says) ?¢?€?Ø

Yhteistyössä