Pitäis lähteä baariin, en jaksais...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt äiti"

Vieras
Ollaan menossa vanhojen kavereiden kanssa pitkästä aikaa vähän ulkoilemaan. Porukassa sinkkuja ja parisuhteessa olevia, lapsellisia ja lapsettomia. Ihana porukka ja tosi pitkään aikaan ei oo nähty. Mut mua väsyttää nyt aivan saamaristi. Puoltoistavuotias rakkauden hedelmämme nukkuu yöt nykyään tosi levottomasti ja minunkin unet on jääny katkonaisiks.

Nii et ei mulla muuta kuin että tuskastelen täällä että lähdenkö vai jäänkö kotiin nukkumaan. Ihan sikaluuseri oon kyllä jos perun... :(

No etkö voisi ottaa päikkäreitä ennen iltaa =) Sitten vaikka pieni happihyppely ja suihkun kautta laittautumaan iltaa varten valmiiksi.
Kyllä siinä piristyy!

Mä ymmärrän sua todella hyvin. Peruin osallistumiseni syttärijuhliin, jotka olis ollut tänään. En vaan jaksa. Paljon enemmin hoututtaa ajatus lämppäreistä, punaviinistä ja leffasta sohvalla viltin alla, kunhan vauva menee nukkumaan :) Oon niin onnellinen, että peruin enkä mennyt väkisin!

Mä varmaan jäisin kotiin, niinku oon jäänytkin niiden kertojen jälkeen, kun jo alkuillasta viinilasillisen jälkeen on silmät lerpsunut ja silmissä ollut vain kotisohvan tai sängyn kuva. Sitte on ollut tyhmä selittää, että pakko lähteä kesken illan kun väsy vaan painaa.

kyllä mää aapeena vaan lähtisin.
Itse meinaan lähteä varmaankin ens viikonloppuna kaverin kanssa istumaan iltaa ja parantamaan maailmaa, vaikka ajatuskin jo väsyttää, kun ramppaan 100km päässä sairaalassa vauvan luona joka toinen pv ja käyn juuri perjantaina siellä koko päivän, tuun kotiin ja suoraan kaverin luokse. Sanoin silti tulevani mielelläni, niin isot henkiset paineet tällä hetkellä että tuntuu kivalta päästä purkamaan tuntojaan jollekin joka jaksaa kuunnella. Jaksaa sitten taas kahlata arkea eteenpäin tovin :)

Hei kiva että rohkaisitte. Kyllä mä sitten kuitenkin menin, ja oli ihan älyttömän kivaa! Olin tosin kotona sit jo puolenyön aikaan. Mut se on kyllä niin totta että silloin on yleensä hauskinta kun vähiten etukäteen huvittaa. :) Nyt ehkä kroppaa väsyttää entistä enemmän mutta mieli on virkeä ja iloinen. Kannatti siis!

Yhteistyössä