Pitäis käydä oikeesti tekemään jotain kotihommii

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
mut kun ei jaksais huvittaa :/
On sentään jo pyykit koneessa :D mutta nekin pitäs koht jaksaa laittaa narulle.
Ja hamsun häkki pitäs pestä ja imuroida ja muuten siivoilla ja tiskata ja tehä ruokaa ja viedä penskat pihalle, vaik nuo kyllä äsken sanoivat etteivät jaksais lähtee mihinkää. Eile olivat iskän kaa juosseet kokopäivän pihalla ja väittävät että se väsyttää vieläkin!
ja ja ja ja.....

En saa vaan nostettuu tätä kauheen isoo pehvaa täst tuolista :ashamed:
 
Mä oon pessyt jo kaksi koneellista pyykkiä ja kolmas on pyörimässä. Otin kaksi telineellistä pyykkejä jo kaappiin. Astianpesukone on tyhjennetty ja täytetty. Pitäis mennä kauppaan ja ostamaan mansikoita ja ne pitäis sitten pakastaa. Imurointia en vielä voi tehdä, koska isäntä nukkuu. Mulla alkoi LOMA ja oon sen takia nyt just näin energinen. WC:t pesin jo eilen, joten imurointi ja lattioiden pesu on enää ohjelmassa tänään. Tottakai yleisilmeen kohotusta vois tehdä, mutta meinaan ottaa myös arskaa tänään, kun se kerrankin nyt paistaa.:):)
 

Yhteistyössä