mut kun ei jaksais huvittaa :/
On sentään jo pyykit koneessa
mutta nekin pitäs koht jaksaa laittaa narulle.
Ja hamsun häkki pitäs pestä ja imuroida ja muuten siivoilla ja tiskata ja tehä ruokaa ja viedä penskat pihalle, vaik nuo kyllä äsken sanoivat etteivät jaksais lähtee mihinkää. Eile olivat iskän kaa juosseet kokopäivän pihalla ja väittävät että se väsyttää vieläkin!
ja ja ja ja.....
En saa vaan nostettuu tätä kauheen isoo pehvaa täst tuolista :ashamed:
On sentään jo pyykit koneessa
Ja hamsun häkki pitäs pestä ja imuroida ja muuten siivoilla ja tiskata ja tehä ruokaa ja viedä penskat pihalle, vaik nuo kyllä äsken sanoivat etteivät jaksais lähtee mihinkää. Eile olivat iskän kaa juosseet kokopäivän pihalla ja väittävät että se väsyttää vieläkin!
ja ja ja ja.....
En saa vaan nostettuu tätä kauheen isoo pehvaa täst tuolista :ashamed: