Pitäis kai heivata toi mies mutta en halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nöpönenä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nöpönenä"

Vieras
Ja se tuskin heivaa minua kun kuitenkin saa seksiäkin. En edes tiedä seurustellaanko me vai ei. Ei varmaan sitten. Alkuun tunsin että se oikeasti tykkää minusta mutta nyt tuntuu että ei se enää.Olen yrittänyt jo katkaista pari kertaa välit mutta en vaan pysty kun tykkään siitä ihan hirveästi. Sillä on niin kauheasti muuta elämää että en minä sinne tunnu mahtuvan vaikka kuinka yrittäis. Ennen se soitteli ja tekstaili suht paljon ja nykysin aika olemattomasti.Pelkään myös katkaista välit siksikin kun pelko yksinjäämisestä on suuri vaikka eihän tämäkään niin mukavaa ole mutta on edes jotain. Tykkään miehestä todella paljon mutta en tiedä enää mitä mies tuntee.En uskalla enää edes kysyä kun tuntuu että se ahdistuu entistä enemmän. Ehkä sen entiset on sitten kyttäilyt sen menoja niin että ahdistuu helposti. Pitäisi tehdä kai se ratkaisu mutta en pysty.

Tuota noin, tähän en osaa sanoa mitään kun en saanut oikein selvää, mitä tässä edes yritettiin selittää. Itseasiassa mulle tuli tästä mieleen Pikku Britannian Vicky Pollard, joka mumisee "no but yeah but no, but yeah but no..."

Mutta toi sun viimeinen lauseesi varmasti pitää paikkansa.

Se ole vaan hyväksi, että on muutakin elämää kuin parisuhde.etsi sinäkin muita virikkeitä kuin pelkkä kyljessä kiehnääminen niin muuttuu elämä kummasti.

Usein lukenut täältäkin miten naiset on että "en soita,ottakoon itse yhteyttä" tyylisesti pelleillyt mutta nyt tuntuu että taidan koittaa itsekin tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös;29452848:
Se ole vaan hyväksi, että on muutakin elämää kuin parisuhde.etsi sinäkin muita virikkeitä kuin pelkkä kyljessä kiehnääminen niin muuttuu elämä kummasti.

En sitä meinaakaan että koko ajan pitäisi kyhnytellä mutta kun tuntnuu että sitä kyhnyttelyä on muutaman kerran kuussa. Ja olisihan se kiva edes tietää SEURUSTELENKO MINÄ vai en!!

Miten nykyisin sellaset 30-40v sitten seurustelee? Edellinen suhde loppunut reilu 3v sitten ja sitä ennen olin exän kanssa 8vuotta,nuoruusikäni. En minä tiedä miten"aikuiset" nykyisin surustelevat.

Jos on tuommosta miettimistä, ei uskalleta puhua suoraan ja pitää rueta säätämään niin ei kannata tuhlata aikaa tuommosiin "suhteisiin", siis jos haluaa vakavampaa.

Miksi siitä pitää tehdä noin vaikeaa? Kysy jos joku vaivaa. Sano jos joku vaivaa. Sellainen mies joka tuollaisesta ahdistuu tai heittäytyy puhumattomaksi on tuskin sellainen jonka kanssa haluat olla?
Vielä sellainen, että kysyitpä tai et, niin ei se siihen vaikuta tykkääkö mies myös susta vai ei. Se tykkää tai on tykkäämättä riippumatta sun kyselyistä.
Me sovittiin ihan seurustelusta. Aluksi tapailtiin, sitten sovittiin ettei kumpikaan tapaile enää muita vaan seurustellaan. Alusta asti molemmat puhuneet avoimesti.

Me sovittiin jo kertaalleen että ei tavata muita ja seurustellaan mutta sitten tuli hankaluuksia ja välit oli vähän nihkeät,ei mitään vakavaa mutta kuitenkin.Sen jälkeen se seurustelu asia jäi jotenkin pimentoon ja nyt en enää tiedä mitä me ollaan,mitään eroa ei ole tapahtunut kuitenkaan.Ennen se kertoi tykkäävänsä nykyisin ei ei sitä juuri sano jollen itse kysy ja se taas on ihan hullumaista,en kuitenkaan kysele sitä koko ajan koska luotan että kertoo sitten jos asia on muuttunut.On vain kurja kun en tule ensimmäisenä sen elämässä,haluaisin olla se joka tulee kaikista ensimmäisenä(lasten jälkeen) mutta ikinä en voi sitä olla.

[QUOTE="vieras.";29452806]Tuota noin, tähän en osaa sanoa mitään kun en saanut oikein selvää, mitä tässä edes yritettiin selittää. Itseasiassa mulle tuli tästä mieleen Pikku Britannian Vicky Pollard, joka mumisee "no but yeah but no, but yeah but no..."

Mutta toi sun viimeinen lauseesi varmasti pitää paikkansa.[/QUOTE]

:D tulikin niin elävästi mieleen mullakin kun sanoit!

Yhteistyössä