pitäis hyökätä vaatekaapin kimppuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Mistä ihmeestä sinne kertyy aina vaatteita, ku muka en juurikaan itselleni mitään osta :/

Hyllyt täynnä vaateita jotka ei mahdu/en tykkää enää/on muuten vaan käyttämättömiä :whistle:

Pitää tyhjentää oikein rankasti sieltä taas pois B)

Mulla olis sama homma lasten vaatehuoneitten kanssa. Pitää vaan oottaa iltapäivälle asti et ukko kulta heräis.... Inhottavia nämä yövuorot kun ei pääse edes imuroimaan ennen ku mies herää

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:33 terolut kirjoitti:
Mulla olis sama homma lasten vaatehuoneitten kanssa. Pitää vaan oottaa iltapäivälle asti et ukko kulta heräis.... Inhottavia nämä yövuorot kun ei pääse edes imuroimaan ennen ku mies herää

tuon homman mä oon jo onneks tehnyt..

olis vissiin 7 muovikassia pieneks jääneitä vaatteita odottamassa et saan ne annettua eteenpäin :whistle: Suurin osa kaappitilasta ja varastosta on taas täynnä vaatteita jotka ei enää oo meillä käytössä :headwall:

Ärsyttää ku kaveri jolle ne on menossa ei ehdi niitä tulla hakemaan, pitää kai itse ne niille kuskata..

*pyyhkii hikeä otsalta*

Voi jessus mikä määrä vaatteita siellä kaapissa oli :o

*hä?omistanko mä tämmöisenkin? :o *

nyt on makkarin lattialla kamala keko rytkyjä jotka pitäis vielä hävittää jonnekkin :/

Muutama vaate lähtee fiksattavaks, saa tytöille mummi niistä tehdä jotain, osan saa ukko viedä tallille rievuiks ja loput menee roskiin..

no, tulipahan tilaa kaappeihin..kolme hyllyä olis ihan tyhjänä nyt B)

Yhteistyössä