Pitäsköhän käydä lekurissa ?

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Pitäsköhän käydä lekurissa ja kuvauttaa niska. Mulla on jatkuvaa kiputilaa niskan ja hartianseudulla, joka säteilee myös käsiin, myös päivittäistä päänsärkyä esintyy. Toisinaan kädetkin puutuu. Oireet helpottaa usein kun menen sänkyyni pitkälleen ja asetan tyynyn siten, että saan niskaan pientä venytystä aikaiseksi, mutta heti kun venytys lakkaa kivut palaavat.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Lisätään vielä, että nämä oireet on ollut jo lähes kaksi vuotta[/quote]

:D No et sä turhan aikaisin ainakaan apua ole hakemassa. :whistle:
Ei siellä viitti pikkuvaivoista käydä valittamassa, mutta nämä oireet vaan pahenee, joten saattaisi olla aiheellista tutkia asia
 
Sauvakävelylle ja uimaan hus hus :)

Jos ei noilla eväin lähde ni sit lääkärille joka passittaa hierojalle joka sen jälkeen ehkä fysiatrille ja sitten ehkä kuvataan mutta magneettikuvauksiin et heti pääse ellet maksa lystistä itse :(
 
muumibuumi
Kuten muutkin on sua neuvoneet hierontaa ja fysiota. Ilmiselvä jännitysniska, nim. kokemusta on. Toisaalta, jos meet lekurin kautta saatat päästä halvemmalla ku saat lähetteen. Tosin kaikki lekurit ei anna lähetettä, käskevät vaan kärsiä tai hakeutua omaan pussiin..
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
se voi johtua että sulla on hermot puristuksissa... Hierojalle ja vaikkapa työterveyshuollon kautta fysioterapeutin juttusille niin saat hyvät ohjeet..
Eikait hermopuristus saa aikaan kaulalihasteni kivuliaita kramppeja, joka on myös yksi oireista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäsköhän käydä lekurissa ja kuvauttaa niska. Mulla on jatkuvaa kiputilaa niskan ja hartianseudulla, joka säteilee myös käsiin, myös päivittäistä päänsärkyä esintyy. Toisinaan kädetkin puutuu. Oireet helpottaa usein kun menen sänkyyni pitkälleen ja asetan tyynyn siten, että saan niskaan pientä venytystä aikaiseksi, mutta heti kun venytys lakkaa kivut palaavat.
suosittelen osteopatiaa!!! auttaa ihan oikeesti, mulla oli täysin sama. väsymys ja päänsärky oli järkyttävät, joa kolmella kerralla on saatu purettua jännitystä ja kiputilaa poies todella paljon.
 

Yhteistyössä