Pitäskö taas tahtoa..

  • Viestiketjun aloittaja Eufrosiina
  • Ensimmäinen viesti
Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 14:10 Sidney kirjoitti:
Tottakai jos siltä tuntuu...Tervetuloa joukkoomme mukaan ja testailemaan ja odottelemaan :hug:
Mieheni ei ole vielä mun takaiskuajatuksista edes tietoinen.. tosin tänään lupauduin taas ehdokkaaksi yhteen juttuun, ja kun on ne entisetkin luottamustoimet ja työura hyvällä mallilla ja aika kortilla.. hormonihoito toki onnistuu, vaikka aika onkin kortilla, mutta mites ne rankemmat?? Ja kai yksityisellä ajat saa mun vapaapäiviksi?? Kun ainakin mulla on se, etu että olen vapailla aina silloin kun muut ei oo..

Ja siis kärsin hirveästä ambivalenssista nyt.. ei hajuakaan mitä oikeesti haluais..apua! :/

 
Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 21:29 odette kirjoitti:
Jos tuloksen tietäis etukäteen nii ois helpompi tehdä päätöksiä :D Hoidot vie voimia niin perhanasti. Minkälaisia luottamustoimia sulla on? Kysyn vaan kun itselläkin on. Vastata ei tarvii.
Kunnallisvaalit tuotti minulle perusturvalautakunnan paikan ja vapaa-aikalautakunnan varapaikan.. eilen lupauduin ammattiliittoni edustajiston ehdokkaaksi tuleviin vaaleihin kun tarvitsevat kokoomuksen jäsenkirjan omaavaa henkilöä sinne ehdottomasti! Ei silti kivaahan tuo on politiikka.. Tänään sovimme miehen kanssa, että pyydämme lähetteen sperma-analysiin tässä joulun jälkeen kun tilanne saattaa kesän jäljiltä olla muuttunut kovinkin, sen jälkeen päätetään luodaanko hurjana uraa vaiko jotain muuta??
 
Minulla oli myös paikka sosiaalilautakunnassa viimeiset 4 vuotta. Jännityksellä odottelen jatkanko siellä vai vaihdanko johonkin toiseen. Valtuustossa oon myös varalla ja se teettää toitä lähes joka kokoukseen on kutsuttu. =)
 

Yhteistyössä