Metsänpetto Minä tykästyin enemmän tuohon kakkosblogiin. En tiedä miksi mutta jotenkin se tuli enemmän sisälle kuin tuo jota jo luen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
328 dB
Mä en hetkeäkään usko että henki säilyy hyvänä mutta siinä on, antakaa palautetta.
Tiedän että kuvat on liian pieniä ja huonolaatuisia (otettu luurin kameralla) ja että kokonaisuus on vähän sillisalaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26918137:Tulipa jotenkin mummoni mieleen tästä kommentista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26917856:Ulkonäön vai tekstin suhteen mustavalkoinen?Sen ulkoasuun ei ole käytetty aikaa, valitsin jonkun valmiin mallin. Tuo uusi bloggeri tuntuu äkkiseltään jotenkin hankalammalta, mutten jaksanut vielä miettiä sitä ulkoasua. Toisaalta, se saa ollakin päiväkirjamainen ja pelkistetty.
Ja kiitos![]()
Ei saatana!![]()
![]()
Hauskasti kirjoitettu, mutta kyllä nyt kuitenkin vähän pistää jännittämään, jotta minkälainen henkilö siellä näppistä oikein naputtaa. On meinaan jokseenkin pelottavaa, että joku jaksaa analysoida noinkin pitkästi p i k k u t a r k a s t i jonkun kotia. Hui!
Alkuperäinen kirjoittaja notässä;26917497:En minäkään usko että henki pysyy hyvänä, mutta heitän itseni susille
Tiian orkideasivut
Kuvia on varmaan liikaa ja teksti tooooooodella kiinnostavaa ei-harrastajan mielestä![]()
Ihanaa, positiivisuutta! Täällä! No joo, katotaan.
Viidakkovillin ihmeteot
Tää on kyllä niin hauska. Tykkään sun (vähän psykopaatista) tavasta kirjoittaa. Klikkasin itseni nyt lukijaksi kun kerrankin löysin että lukijat-kohta olikin siellä alhaalla
![]()
as if on lajitellut kirjat hauskasti
Pitäsköhän munkin koettaa luopua tuosta kategoria lajittelusta ja koettaa värien mukaan lajittelua. Jos ne pysyis paremmin silleen hallinnassa...
Mun blogini muutti ja jakautui. Käsitöitä täällä ja leivonta/ruoka puolta täällä
Ihanaa, positiivisuutta! Täällä! No joo, katotaan.
Viidakkovillin ihmeteot
Laitoin suosikeihin ja alan seuraamaanElämää hullulassa
Ei kovin innostavaa tekstiä... Blogi onkin mulle lähinnä pahan olon purkamis paikka![]()
as if on lajitellut kirjat hauskasti
Pitäsköhän munkin koettaa luopua tuosta kategoria lajittelusta ja koettaa värien mukaan lajittelua. Jos ne pysyis paremmin silleen hallinnassa...
Mun blogini muutti ja jakautui. Käsitöitä täällä ja leivonta/ruoka puolta täällä
Maailman parhaat kirjamerkit!!! Niin meinaan tehdä tänään likalle ja itsellenikin moiset
KIITTI!
Maailman parhaat kirjamerkit!!! Niin meinaan tehdä tänään likalle ja itsellenikin moiset
KIITTI!
Alkuperäinen kirjoittaja Heinäemo;26918673:arkiparatiisi.blogspot.com