H
help
Vieras
Uskallanko? En voi sammuttaa sitä, ku se ei välttis lähde käyntiin enää.. Siinä on vähä starttionkelmaa ja tarttisin apurin sitte siihen käynnitykseen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mun isä tankkaa aina auton niin et se on käynnissä...
Mut se onki vähän dinkeli donkeli..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mun isä tankkaa aina auton niin et se on käynnissä...
Nii, mitä haittaa siitä on? Muutaku paheksuvia katseita :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuh, meillä mies tankkaa auton yleensä silleen, että auto on käynnissä. Mä en tykkää tavasta, koska jostain on jäänyt alitajuntaan kielto ettei niin saa tehdä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:No mites kun se bensatankin luukku on lukittu, niin mites avaat sen ilman että ensin sammutat auton? Pitäis sit ottaa vara-avain mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:No mites kun se bensatankin luukku on lukittu, niin mites avaat sen ilman että ensin sammutat auton? Pitäis sit ottaa vara-avain mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mun isä tankkaa aina auton niin et se on käynnissä...
Nii, mitä haittaa siitä on? Muutaku paheksuvia katseita :/
On siinä aika iso syttymisvaara ja kun tulipalo syttyy bensatankissa se on myös räjähdysherkkää.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:ei kaikkien autojen bensaluukut avaimella aukea!
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ei kaikkien autojen bensaluukut avaimella aukea!
No eikö nyt ainakin kaikkien alle 10 vuota vanhojen? Aika hullua, koska bensavarkauksiahan tehdään vanhoihinkin autoihin kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Ota bensaa kanisteriin samalla kun pidät autoa käynnissä jossain kauempana ja tankaa kotona se vehje.