Pitäs jaksaa kannustaa itteensä siivoomaan taas..*turhis*

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo

Ärsyttää miten onkin päässy asunto tämmöiseen siivoon..lapset on levitelleet lelujaan ja vaatteitaan olkkariin ja omassa huoneessaan on myös vaatteita ja leluja pitkin poikin.
Posteja on jääny pyörimään kans vääriin paikkoihin ja lasten piirustuksia ja muuta. Äh, tässä menee varmasti loppupäivä "mukavasti".. :kieh: :ashamed:


Jos joku haluaa niin siivousmusaa saa laittaa =)
 
zupzup! Mä en tehnyt eilen mitään kotitöitä :saint: Eikä tää kämppä hajonnu liitoksistaan! En tiskannut, en pessyt pyykkiä, en viikannut edellisiä, en järjestänyt sohvaa enkä pedannut sänkyjä.. enkä varsinkaan imuroinut. Olipa muikeen mahtava päivä! Miehen kanssa syötiin edesllispäivästä perunaa ja karjalanpaistia ja lapsille laitoin 2pss pirkka pastaa kerma/juustokastikkeessa :saint: :saint:

Tänään oli tervetuloa arkeen päivä. Pyykit viikattu, tiskit tiskattu, pesukone pyörinyt, sohva järjestetty, imuroitu lattiasta kattoon ja nurkasta nurkkaan, sängyt pedattu armeijatyyliin :D Ja nyt kelpaa olla. Piristykseksi vielä pitää lähteä hakemaan pari kimppua tulppaaneita ja kauniita ruukkuja ja narsisseja :flower: :flower:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Mulla ois siivous edessä myös.
Taidan vaan kerätä rojut lattioilta ja imuroida, sitten huomenna loput.

Mitä kiukkusempi olen, sitä puhtaampaa tulee :D .
Miullakin toimii tuo joskus =)

Mutta, nyt menen ja teen jotain (hyödyllistä ) ees..katotaan mitä tulee. :D
 

Yhteistyössä