Pitäkää peukkuja!! =)

Mun mies laitto tänään hakemuksen koulutukseen: jos sinne pääsee, duunipaikkakin on varma, liksa parempi kuin nyt, enemmän aikaa kotona kuin nyt jne.. :D

Eli toisinsanoen, mä voin sitt jäädä kotirouvaksi loppuiäkseni kun mies tienaa, eikös vaan?? Ja saan enemmän sitä kuuluisaa omaa aikaa kun mieskin on täällä, jookosta joo?? :heart:


No ei vaan, mutta oikeasti se haluaa sen paikan. Ja mä haluan että se saa sen paikan. Joten nyt peukut kuukaudeksi tästä eteenpäin noususuuntaisesti. :saint:
 
NN
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Se siis haki sinne mistä juteltiin viimeksi? Hyvä homma. Toivottavasti pääsee. =)

T: Hän joka lorvii kotirouvana vaikka miehellä on täyspaskat tulot. :D
Joo haki. En kyllä tiedä vieläkään millä me eletään sen koulutuksen ajan. Mutta mietitään sitä sitten. Käydään ahkerasti syömässä anopeilla. Pistetään sisko ompeleen jätkän vaipat. Vuokrataan koirat jollekin tarvitsevalle vahtikoiriksi. :D No ei vaan, ehkä me selvitään. Puoli vuotta niin tai näin... :)
 
NN
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä koulutuksessa on työpaikka varma?
Mä en voi sanoa vielä. Mä olen niin taikauskoinen, että luulen että pilaan sen mahkut jos puhun "ääneen"...

Mutta sanotaan vaikka niin, että työpaikka kouluttaa tehtävään. Ja siitä on työpaikka sitt varma, jos koulutukseen asti pääsee hakuprosessin jälkeen.
 

Yhteistyössä