Pitäisköhän meikit unohtaa jos lopputulos on tämä eli mukana kuva!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja babyface
  • Ensimmäinen viesti
babyface




Mä ihmettelen että pitää väkisin laittaa noi meikit, vois jopa ola nuoremman näköinen ilman niitä. Tää Paakkanen on Aira Samulinia nuorempi ja silti Aira näyttää nuoremmalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja babyface:




Mä ihmettelen että pitää väkisin laittaa noi meikit, vois jopa ola nuoremman näköinen ilman niitä. Tää Paakkanen on Aira Samulinia nuorempi ja silti Aira näyttää nuoremmalta.
Eikö se Aira ole vasta 70? Tohan on 78.
 
make up
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja babyface:
Mä ihmettelen että pitää väkisin laittaa noi meikit, vois jopa ola nuoremman näköinen ilman niitä. Tää Paakkanen on Aira Samulinia nuorempi ja silti Aira näyttää nuoremmalta.[/quote]

Eikö se Aira ole vasta 70? Tohan on 78.[/quote]

Just niin. Katotaan sun naamaas 80-vuotiaana...
 
babyface
Tässä on linkki Aira Samulinista. Ja ihan tiedoksi että on jokaisen oma asia. Mutta kun lopputulos on karmiva, niin mun mielestä on myös lupa arvostellakin.

http://www.ekku.com/aira/artikkelit/Alusvaatemalli.htm
 
Paakkanen on syntynyt 1929, Samulin 1927. Ja ap, miltähän itse mahdat näyttää tuossa iässä? Katso vaikka mummoasi ja suhteuta siihen. :xmas:

Mielestäni aika hyvin säilyneitä ja ajattomia naisia kumpikin, sekä Paakkanen että Samulin. Pysyisipä itsekin noin ajan hermolla ja hyvässä kunnossa tuohon ikään asti. :flower:
 
babyface
Eli tuo linkki on hivenen vanha. Mutta Aira edelleen kasikymppisenä todella kaunis ja nuorekas. Teräsmimmi joka jokunen aika sitten laitatti ihoonsa ensimmäisen tatuoinnin.
 
babyface
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Paakkanen on syntynyt 1929, Samulin 1927. Ja ap, miltähän itse mahdat näyttää tuossa iässä? Katso vaikka mummoasi ja suhteuta siihen. :xmas:

Mielestäni aika hyvin säilyneitä ja ajattomia naisia kumpikin, sekä Paakkanen että Samulin. Pysyisipä itsekin noin ajan hermolla ja hyvässä kunnossa tuohon ikään asti. :flower:


Tässä kyse ole rypyistä vaan niiden korostamisesta. Ja ihan rehellisesti, eikö mitään reaktoita siis negatiivisia herätä kenessäkään tuo Paakkasen kuva. Olemme valmiita arvostelemaan ihmisen käytöstä, pukeutumistyyliä esim. Mun mielestä ei ole kysymys etteikö vanha saisi olla nuorekas. Mutta joskus liika on liikaa, ja ohuemmat pakkelikerrokset voisi tehdä enemmän oikeutta kyseiselle naiselle. Pelkäättekö että teidät leimataan ikärasisteiksi. Vanhuuden pitäisi tuoda tyyliä ja viisautta. Monesta julkisuuden henkilöstä on käytetty sanaa ylimeikattu. Avatkaa silmänne ja katsokaa, tämä Paakkanenhan on juuri sitä!!!!!
 
babyface
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tämä nainen on kauniimpi ilman meikkiä.


Juuri tätä hain. Todellakin hän on ikäisekseen kaunis ja nuorekas. Mutta liiallisilla meikkikerroksilla hän korostaa sitä tosiasiaa että nuorekkuus ei löydy paklatuista kasvoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja babyface:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Paakkanen on syntynyt 1929, Samulin 1927. Ja ap, miltähän itse mahdat näyttää tuossa iässä? Katso vaikka mummoasi ja suhteuta siihen. :xmas:

Mielestäni aika hyvin säilyneitä ja ajattomia naisia kumpikin, sekä Paakkanen että Samulin. Pysyisipä itsekin noin ajan hermolla ja hyvässä kunnossa tuohon ikään asti. :flower:


Tässä kyse ole rypyistä vaan niiden korostamisesta. Ja ihan rehellisesti, eikö mitään reaktoita siis negatiivisia herätä kenessäkään tuo Paakkasen kuva. Olemme valmiita arvostelemaan ihmisen käytöstä, pukeutumistyyliä esim. Mun mielestä ei ole kysymys etteikö vanha saisi olla nuorekas. Mutta joskus liika on liikaa, ja ohuemmat pakkelikerrokset voisi tehdä enemmän oikeutta kyseiselle naiselle. Pelkäättekö että teidät leimataan ikärasisteiksi. Vanhuuden pitäisi tuoda tyyliä ja viisautta. Monesta julkisuuden henkilöstä on käytetty sanaa ylimeikattu. Avatkaa silmänne ja katsokaa, tämä Paakkanenhan on juuri sitä!!!!!
Nojoo, kyllä tuossa totuuden siemen kieltämättä piilee.. Onhan sitä aika paksulti. Jotenkin mä miellän, että ton Paakkasen silmät pitääkin olla mustalla kehystetyt, mutta myönnetään, että hieman ohuempi kerros meikivoidetta ja/ta puuteria voisi olla kyllä paikallaan.

Mutta jos se pelkää, että muuten kasvot kiiltäisivät kuvissa? :saint:
 
babyface
Alkuperäinen kirjoittaja make up:
Kukin laittakoon naamaansa mitä lystää. Mua eneminkin harmittaa kun nuoret tytöt meikkaa liikaa.


Tässä se tuli. Nuorta voi ja saa arvostella, vanhempaa ei???? Iän pitäisi tuoda viisautta. Nuorena sitä ei hallitse sen puuterisiveltimen käyttöä, ja sitä luulee että enempi on parempi. Mitä enemmän vuosia tulee, pitäisi "järjenkin kasvaa". Ja sitä hillitymmin kannattaisi käyttää meikkejä. En puutu nuorekkaaseen tyyliin edelleenkään, vaan siihen että onko lopputulos kaunista. Mun mielestä kampaus tai vaatteet, niillä ei koskaa voi liikaa tai mauttomasti korostaa itseään. Mutta se mitä laitamme ihollemme, ja jos laitamme liikaa ja näyttävästi, lopputulos on kuin klovnin joka on menossa stagelle!!!
 
babyface
Mutta kiitti kommenteista. Halusin vain herättää keskustelua. Ja edelleen haluan sanoa, että Paakkanen ei todellakaan ole mitenkään mummomainen. Loppuun asti stailattu nainen joka voi luonnossa olla monta kertaa vielä kauniimpi. Mutta viikonloppuja palstalaisille. Tää lähtee nyt kotitöihin.
 

Yhteistyössä