Pitäiskö vaan luovuttaa???

Että ei meille sitä pikku kakkosta tule.Pitäiskö myydä kaikki vauvanvaatttet pois ja vaan unohtaa koko asia????

Mieli maassa ja pahasti..taidan ruveta syömään suklaata ja vollottamaan silmät päästäni.

9kk yritystä päällä..tiedän ettei se ole aika eikä mikään mutta tuntuu pahalle silti.Hoidossa ollaan.Ennenstään 1 lapsi joka sai alkunsa heti.

Mä tiedän että se varmaan auttaisi jos ne kaikki ihanuudet möis pois mutta raskinko?????Sitten niitten osto on taas edessä jos joskus tuuri kävisi....en tiedä.

Kaikki sanoo että "luovuttakaa"..kait se olisi paras ratkaisu.IFV ei päästä ensi kiertoon tekemään kun miehellä alkaa töissä sesonki ja eivät saa vapaita...

IhanaValo
Jospa laitat vauvan tavarat jonnekin varastoon ja yrität keskittyä johonkin muuhun? Miekin oon kuullut niitäkin tarinoita että silloin on tärpänyt kun sitä vähiten ootti.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jospa laitat vauvan tavarat jonnekin varastoon ja yrität keskittyä johonkin muuhun? Miekin oon kuullut niitäkin tarinoita että silloin on tärpänyt kun sitä vähiten ootti.
Ne on tuolla vaatehuoneen perinmäisessä nurkassa laatikoissa.....Poissa mielestä poissa silmistä.

No toi on tietty kun hoidoissa joutuu käymään... en tiedä mikä tein tilanne on mut olen myös kuullut muutamasta parista joille ensimmäinen tuli hoidoilla ja toinen sitten ihan luomusti... joten jos vähäks aikaa jättäsitte yrittämästä josko sitten onnistais.

esikoinen tuli ihan heti..yksityisellä puolella ollaan.Mistä mä saisin enempi kärsivällisyyttä ja sitä etten hajoo joka kk henkisesti kun menkat alkaakin?????Pitäisköhän vaikka mennä terapiaan???
Tai sitten mä olen tehnyt ihan liian ison asian täsät hommasta....

Tiedän tunteen. Oon itsekin miettinyt, terapiaanko tässä pitää mennä, kun pää hajoaa vauvan yrittämisestä. :D Ja luovuttamisen tunne on tuttu, ja monta kertaa on päätetty heittää hanskat tiskiin. Vaan kyllä sen toisen vauvan kuitenkin haluaa, eikä se ainakaan meille tulisi yrittämättä "koskaan".

Kotiäiti
Koita suunnata ajatuksesi johonkin muuhun, ala vaikka suunnittelamaan jotain kivaa lomamatkaa tai jotain... että on muutakin odotettavaa. Helpompi jaksaa jos tulee vielä pettymyksiä, ja ehkä se tärppikin tulisi helpommin jos pystyisit unohtaan pahimmat paineet... tsemppiä.

gissa
tsemppiä, kylläse vielä natsaa :) me odoteltiin kakkosta hoitojen kera 5- vuotta, ja vauvakamat oli odottelemassa varastossa, kyllä siihen menkkojen alkamiseen turtuu, muttta pieni maailmanloppu se aina on.

Minä taas tulin heti raskaaksi kun töissä oli kauhea stressi ja tein just sillä viikolla kahta työtä ja kotona kävin vain pyörähtämässä ja pomo nauroikin jälkeenpäin että on sitä sillä viikolla keretty muutakin tekemäään kun töitä ;)
Eli keksippä jotain tosi mielenkiintoista ja uutta mikä vie ajatukset muualle niin jos sit tärppäis.

Yhteistyössä