wirtsu
no jo nyt perskule...eilisestä asti pitäny tätä ketjua töllätä ja nyt ei sitten pääse saunan pesuun ku pitää odottaa vastaus...
Anteeksi kovasti, en tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
Voimia!! Toivotaan kovasti ihmettä ja täysin tervettä pientä vauvaa joka saisi perheeseenne tulla! *halaa*Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
ymmärrän täysin! paljon voimia, sitä tarvitset! ennen kaikkea toivotaan että asiat menisi hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Älkää onnitelko1
Voih :hug:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Älkää onnitelko1
Hormonikierukka on vähin huolesi. Jos muita lääkkeitä sinulla käytössä niistä en osaa sanoa kun en tiedä mitä ne ovat. Toivottavasti asiasi menevät onnellisemman kautta.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Ja miten toi hormoonikierukka vaikuttaa lapseen? Liikaa ahdistusta tuli nyt jussille.....voi kun voisin iloita tästä
Soita teratologiseen tietopalveluun ensi viikolla (sieltä kysyy neuvoa lääkäritki), tietävät siellä lääkkeistä ja niiden vaikutuksesta sikiöön:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Ja miten toi hormoonikierukka vaikuttaa lapseen? Liikaa ahdistusta tuli nyt jussille.....voi kun voisin iloita tästä