pitäiskö se testi nyt tehdä

Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
Anteeksi kovasti, en tiennyt.
:hug:
 
Räpätäti pikaseen
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
Voimia!! Toivotaan kovasti ihmettä ja täysin tervettä pientä vauvaa joka saisi perheeseenne tulla! *halaa*
 
cvb
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
ymmärrän täysin! paljon voimia, sitä tarvitset! ennen kaikkea toivotaan että asiat menisi hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Älkää onnitelko1
Vaikka vauvakuume ollut kova niin on nyt paljon asioita etten tiedä onko tällä lapsella mahdollisuus syntyä....(olen syönyt vahvoja lääkkeitä jotka ei sovi raskaana olevalle)
maanantaille varaan gynen.
Meillä on jo yksi keva lapsi jonka vamma todennäköisesti johtuu minun käyttämistäni lääkkeistä raskausaikana :'(
Voih :hug:
No gyne tutkii ja eiköhän se osaa kertoa mikä on oikea ratkaisu.
Tsemiä! :hug:
 
tere
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Ja miten toi hormoonikierukka vaikuttaa lapseen? Liikaa ahdistusta tuli nyt jussille.....voi kun voisin iloita tästä
Hormonikierukka on vähin huolesi. Jos muita lääkkeitä sinulla käytössä niistä en osaa sanoa kun en tiedä mitä ne ovat. Toivottavasti asiasi menevät onnellisemman kautta.
 
ssf
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Ja miten toi hormoonikierukka vaikuttaa lapseen? Liikaa ahdistusta tuli nyt jussille.....voi kun voisin iloita tästä
Soita teratologiseen tietopalveluun ensi viikolla (sieltä kysyy neuvoa lääkäritki), tietävät siellä lääkkeistä ja niiden vaikutuksesta sikiöön:

"Teratologinen tietopalvelu

Teratologinen tietopalvelu on koko maan kattava puhelinpalvelu. Yhteyttä voivat ottaa raskautta suunnittelevat tai jo lasta odottavat vanhemmat, terveydenhoitohenkilökunta, apteekit ja terveydenhuollon viranomaiset. Palvelun tärkeimpiä tehtäviä on sikiövaurioiden ennaltaehkäisy.

* puh. (09) 471 76 500
* kyselyihin vastataan arkisin klo 9-12 "

http://www.hus.fi/default.asp?path=1;28;824;2049;2265;2260;3437
 
Olette ihania!
Nyt pitää alkaa pitämään neuvonpitoa miehen kanssa...on sitä mieltä et nyt lähdetään lekuriin!
En tasan lähde...huomenna vielä kuuteen töihin ja sit alkaa loma ja aletaan tutkailemaan tätä, haluan tutulle gynelle....ja heti ultraan.
Hyvää juhannusta kaikille jos en tänne enää "selviä", juomat kyllä jää mun osalta nyt nauttimatta, tässä on pää jo sekaisin muutenkin :)
 
vieras
Tuota mä olisin sitä mieltä, että ei ne sua ota sinne päivystykseen :ashamed: Täällä meillä otetaan vain välitöntä hoitoa tarvitsevat, eikä tuo ole sitä. Ei se tilanne muutu parin päivän aikana miksikään. Toivottavasti kuitenkin kaikki on ja menee hyvin! :heart: :hug:
 
Luulen, että tämän lapsen on tarkoitus syntyä, kun näin salassa on itsensä pitänyt. Toivottavasti kaikki selviää parhain päin. Ethän tee mitään hätiköityjä ratkaisuja. *halaus*
 

Yhteistyössä