Pitäiskö kertoa miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Naikkonen
  • Ensimmäinen viesti
Naikkonen
Millon saan orgasmin.
Hän paljasti Viimeksi kun rakasteltiin että ei tiedä milloin saan.
Kannattaisko siitä kertoa vai olla näin... Onko sillä miehille yleensä väliä?

Oon vaan ihmetelly kun jatkaa esim. oraalista, vaikka sanon että elä enää.. Kun paikat on ihan hellänä monen orkun jälkeen :p Nyt kun hän viimeksi jatkoi vain niin kysyin että eikö hän tiedä milloin saan ja vastaus oli että "mistäs minä sen tietäisin" :/
 
Ihme juttu...minäkin saan min. 3 kertaa session aikana ja sen kyllä huomaa!!! Ei voi enää pidätellä itseään vaan siitä kuuluu ääntä ja koko alapää sykkii ja mun on pakko "vetäytyä" pois kun tuntuu niin iljettävän hyvälle :p Kukaan ei voi olla näkemättä/kuulematta/huomaamatta...

Ehkä et kuitenkaan anna ison O:n tulla loppuun jolloin se on todella selvästi havattavissa :/
 
naikkonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 07:31 vieras kirjoitti:
Ihme juttu...minäkin saan min. 3 kertaa session aikana ja sen kyllä huomaa!!! Ei voi enää pidätellä itseään vaan siitä kuuluu ääntä ja koko alapää sykkii ja mun on pakko "vetäytyä" pois kun tuntuu niin iljettävän hyvälle :p Kukaan ei voi olla näkemättä/kuulematta/huomaamatta...

Ehkä et kuitenkaan anna ison O:n tulla loppuun jolloin se on todella selvästi havattavissa :/

Kyllä minä tulen ihan loppuun asti, minulta lähtee jopa taju joskus hetkeksi :p
Sitä minä juuri ihmettelenkin että miten mies ei muka huomaa sitä mitenkään... :eek:
En tiedä ääntelystä... Mulla sitä ääntä ei luonnostaan muutenkaan tule, kuin vähäsen. En tiedä sitten orkun aikana, kun en ole silloin paikalla :D
 
Nainen
Puhukaa hyvät ihmiset aivan kaikesta kumppaneidenne kanssa, se on tae ja vaatimus villille ja hyvälle seksille. Kun tietää, mitä toinen haluaa eikä ole turhia estoja, saavuttaa suurimman nautinnon!

Apua, kuulostiko liian kliseiseltä? Näin olemme kuitenkin asian kokeneet... eli puhutaan miehen kanssa kaikki seksiin liittyvät ajatukset ja fantasiat ja sitten annetaan mennä!!

 
naikkonen
Niin kyllä meilläkin puhutaan aika avoimesti seksistä ja omista mieltymyksistä, mutta nyt oli kyse siitä että kannattaisiko siitä ilmoittaa erikseen että olen saanut... Kun saan orkun. Kun tuntuu typerälle kertoa aina erikseen, kun toinen ei muka huomaa...

Tosin yhdynnässä saadessani mies huomaa.

Siis kyse on nyt siitä että kun mies antaa suuhoitoa niin ei tiedä milloin saan. Voiskohan kyse olla siitä että olen ensmmäinen nainen jolle mies on tätä hyvää tehnyt :)
 
Edelleen vastaan, että kannattaa kertoa ja ei siinä ole mitään typerää.

Minusta miehenä tuntuu hyvältä, että saan annettua orgasmin naiselleni ja jos en sitä huomaisi, pitäisin siitä, että se kerrotaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 10:58 naikkonen kirjoitti:
Niin kyllä meilläkin puhutaan aika avoimesti seksistä ja omista mieltymyksistä, mutta nyt oli kyse siitä että kannattaisiko siitä ilmoittaa erikseen että olen saanut... Kun saan orkun. Kun tuntuu typerälle kertoa aina erikseen, kun toinen ei muka huomaa...

Tosin yhdynnässä saadessani mies huomaa.

Siis kyse on nyt siitä että kun mies antaa suuhoitoa niin ei tiedä milloin saan. Voiskohan kyse olla siitä että olen ensmmäinen nainen jolle mies on tätä hyvää tehnyt :)

niin tai sitten hän vain tekee sitä koska tietää sinun pitävän siitä. Ehkä ei ole oikein mukana ja odottaa sitä omaa vuoroaan. Meillä sen jälkeen ollaan yhdessä vielä. Eli mulle tuplat!
 
Eikö se miehes sitten huomaa sun liikkeistä, kiihtyneestä hengityksestä tai mistään sen suihinoton aikanakaan et sä saat orkun?
Onko orkkusi eleetön? :D
Kyllä mä ainkin jollain tapaa väkisin elehdin kun saan orkun, voihkin, kouristelen tms, vaikkei se olis kovin voimakaskaan.
 

Yhteistyössä