Pitäisitkö lapsellasi (taaperolla) tällästä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
2 osainen kätevä taaperolla talvella esim. kauppa ja kyläreissuilla. Kaupassa ei tarvi koko mukulaa riisua. Omaa silmää ei tuo väritys niin miellytä. Takki sais olla värikkäämpi. Oranssin pipon kanssa ihan kiva setti.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
On se jannaa noi makuasiat - minusta taas toi pipo on aivan karsee enka ilmaiseksikaan sita laittas taapero paahan.
En minäkään tota pipoa ostas, enkä muutenkaan oranssista tykkää. Mutta tohon asuun verrattuna jopa kamala pipo näyttää hyvältä. :whistle:
 
Kanttura
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Väri on ankea, en osta. Mutta kaksiosaisiin vaatteisiin olen nyt 2v:llä siirtymässä kokonaan. Ei tule todennäköisesti yhtään haalaria tänä talvena. Paljon kivempia mun mielestäni.

Pojalle tulee toiseksi vaatteiksi kirkkaanvihreät toppahousut...
Peesi. Meillä myös 2-v. kaksoset ja 4 v. poju käyttävät nykyään vallan kaksiosaisia asuja. Mielestäni kätevämpiä ja myös siistimmän näköisiä. Just tästä nimenomaisesta väristä en kyllä tykkää minäkään.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Vai on ankeet värit ja tyhmä puku.Onko sulla oikeita ongelmia elämässäsi ikinä ollut?
Mulla niitä vasta on riittänytkin.
Tämä on vastaveto erääseen haalariketjuun.
Mulle on ihan sama miten palstalaiset lapsensa pukevat.

Mutta kuten huomaatte, uudet merkkivaatteet voi olla helvetin rumiakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Vai on ankeet värit ja tyhmä puku.Onko sulla oikeita ongelmia elämässäsi ikinä ollut?
Mulla niitä vasta on riittänytkin.
Tämä on vastaveto erääseen haalariketjuun.
Mulle on ihan sama miten palstalaiset lapsensa pukevat.

Mutta kuten huomaatte, uudet merkkivaatteet voi olla helvetin rumia.
Mua alkoikin jo epäilyttämään, että tässä on jotain muuta taustalla kun niin monessa viestissä parjasit tuota pukua :LOL:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mua alkoikin jo epäilyttämään, että tässä on jotain muuta taustalla kun niin monessa viestissä parjasit tuota pukua :LOL:
No joo, ei nää vaatetusasiat mua sentään niin paljon kiinnosta, että ihan omasta päästä alottasin tälläsen kakanjauhannan tylsääkin tylsemmästä aiheesta. :snotty: :whistle: :xmas:
 
Vie-ras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Vai on ankeet värit ja tyhmä puku.Onko sulla oikeita ongelmia elämässäsi ikinä ollut?
Mutta kuten huomaatte, uudet merkkivaatteet voi olla helvetin rumiakin.
Öööh, jos tästä ketjusta nyt jonkun pitäisi jotain huomata, niin ehkä sun ap että, eri ihmisillä on eri makuja, tänkin asun kohdalla maut jakautuivat aika fifty-fifty.

Ei oikeesti jaksa ymmärtää, että aikuiset ihmiset haukkuu jotain lasten haalareita "helvetin rumiksi". Hoh-hoijaa.
 

Yhteistyössä