Pitäisikö huolestua, kun pahoinvointi yhtäkkiä hellittää huomattavasti ja rv vasta 8+2?

Mulla ollut todella paha olo rv 5+jotain saakka ja nyt yhtäkkiä (rv 8+2) aika hyvä olo - illalla ainostaan saatta etoa vielä vähän... Heti olen tietenkin huolissani, että onko sikiö kuollut kohtuun...
 
...ole kiitollinen! Mulla pahoinvointi alkoi kans aikaisin ja oli välillä poissa, mutta nyt on tullut vähän takaisin. Raskausoireet vaihtelee päivittäin ja tunneittain, kaikki on normaalia.

Miina 10+5
 
Ei kannata! Hyvä, jos selvisit tuolla pahoinvoinnilla, mutta voipi olla että etova olo tulee vielä takaisin. Mulla nuo oireet tulivat ja menivät miten sattuu.

Eipä näihin oireisiin/oireettomuuksiin oikein ole kirjaesimerkkiä. Kukin reagoi tavallaan. Uskon, että sulla ap on masussasi kaikki ok! :heart:
 
itsellä alkoi aamuoksentelut rv 7+0 ja jatkui tuonne rv 15+jotain! ei ole herkkua olla joka aamu pää pöntössä,eli ei syytä huoleen! mullaki katosi pahoinvoinnit rv 11+2 ja oli melkein viikon poissa kunnes taas palasivat takaisin.

Mami rv 16+1
 
mulla alko myös pahoinvointi viikolla 5 ja oksentelu loppu viikolla 8+jotain. No, muutaman päivän olo oli parempi, vaan sit se iski takas ja nyt aina vaan pahempana... Oon kuullu, et joillaki muillaki ois ollu välillä rauhallisempia jaksoja ja välillä taas pahempia.
 

Yhteistyössä