Pitäisi olla olemassa sellainen kehuautomaatti.

Sieltä plopsahtaisi aina sopivin väliajoin kehuja siitä, kuinka upea, lahjakas, älykäs, kaunis ja mielenkiintoinen kehuttu on. (Ne ovat kehuja, ei niiden tarvitse perustua todellisuuteen).

Omani on epäkunnossa, tuossa se syö omenaa ja katselee tietokoneeltaan jotain. Löytyisikö jostain sellaista mekaanista versiota (eikä sen tarvitse olla kyborgi, se voisi olla vaikka tavallinen kehutulostin)? Bliip, olet ihana. Bliip, olet lahjakas. Bliip, olet aivan uskomattoman mahtava! Bliip, kuinka älykästä.

Minulla on taito osata kehua itseäni, olen siinä lahjakas. Se on ammattiryhmällemmekin oikein luonteenomaista, me kehumme itsemme maasta taivaisiin ihan päivittäin, sillä koskaan mistään muualta ei tule kehuja. Mutta voihan sen ottaa niinkin, että niin kauan kuin ei haukuta, on kaikki ilmeisesti ok?

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24440584:
Epäilen, että ihmiset jotka harrastavat jonkilaisia luovia asioita, kaipaavat tavanomaista enemmän ääneen lausuttuja kehuja. (Tämä oli kauniimpi muotoilu sille, että taiteilijat ovat kaikki poikkeuksellisen itsekeskeisiä ja omahyväisiä)

Jos vaihtaisi harrastusta, niin pärjäisi vähemmillä imarteluilla?
Luulen, että kaikki pitävät imartelusta =)

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
[QUOTE="Noo";24440577]Tuleekos sitä omenanpurijaa paljonkin kehuttua?[/QUOTE]

Haha, säpsähdin että mistä sä tiesit että se söi omenaa, sitten tajusin että itsehän mä sen kerroin.

Juuri kehuin sitä rohkeaksi, kun pelasti minut taas hämähäkiltä. Annoin aploditkin.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"vieras"
Haa! Laita itsellesi kalenteriin käynnyyn hälytyksiä pitkin päivään ja kirjoita aina ne kehut sinne!

Mutta tässä ensi hätään muutama kehu, Olet sulo sielu, Korvasi niupukka on taivaallisen ihana, Keksit kivan aloituksen, Olet huippu henkilö..

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Musta välillä tuntuu, että mä olen sellainen kehuautomaatti. :D :rolleyes: Mä innostun ihmisistä helposti ja näen paljon hyviä piirteitä, jotka mun on suorastaan pakko sanoa ääneen. :D Kehun kyllä ihan aidosti, en mielistelläkseni. Jotkut ystävät on sanonu, että ystävyys mun kanssa kohottaa niiden itsetuntoa. :LOL:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";24440604]Haa! Laita itsellesi kalenteriin käynnyyn hälytyksiä pitkin päivään ja kirjoita aina ne kehut sinne!

Mutta tässä ensi hätään muutama kehu, Olet sulo sielu, Korvasi niupukka on taivaallisen ihana, Keksit kivan aloituksen, Olet huippu henkilö..[/QUOTE]

Kiitos, voin tulostaa nuo ja laittaa pieneen laatikkoon. Sieltä voin sitten nostella satunnaisia kehuja. On kuitenkin hienompaa, jos ne kehut keksii joku muu kuin itse. Se on sellainen köyhän naisen kehuautomaatti.

Auttaisiko yhtään, jos tälläinen ihana, ihana, ihana ja loistava, suorastaan valovoimainen ja kaunis ( ainakin silloin kesällä kerran hetken pimeässä elokuvateatterissa) tykkää sanomisistasi.
Täällä voin tykätä sanomisistasi, ja toisaallakin virtuaalimaailmassa. Mieluusti tykkäisin niistä myös kasvokkain.

Mutta voin toki lähettää sinulle äänitteen, jossa vuoroin lausun ja laulan ylistystä ihanuudellesi. Mutta oletan, ettet sinä ehkä niin tykkäisi siitä, vaikka on mulla aika kaunis ääni. on, on , on., on.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24440530:
Sieltä plopsahtaisi aina sopivin väliajoin kehuja siitä, kuinka upea, lahjakas, älykäs, kaunis ja mielenkiintoinen kehuttu on. (Ne ovat kehuja, ei niiden tarvitse perustua todellisuuteen).

Omani on epäkunnossa, tuossa se syö omenaa ja katselee tietokoneeltaan jotain. Löytyisikö jostain sellaista mekaanista versiota (eikä sen tarvitse olla kyborgi, se voisi olla vaikka tavallinen kehutulostin)? Bliip, olet ihana. Bliip, olet lahjakas. Bliip, olet aivan uskomattoman mahtava! Bliip, kuinka älykästä.
Sun pitää huoltaa se sun oma kehuautomaatti kuntoon. (Jos se matkii sua?) ;)

Olet tietenkin ihana!

Auttaisiko yhtään, jos tälläinen ihana, ihana, ihana ja loistava, suorastaan valovoimainen ja kaunis ( ainakin silloin kesällä kerran hetken pimeässä elokuvateatterissa) tykkää sanomisistasi.
Täällä voin tykätä sanomisistasi, ja toisaallakin virtuaalimaailmassa. Mieluusti tykkäisin niistä myös kasvokkain.

Mutta voin toki lähettää sinulle äänitteen, jossa vuoroin lausun ja laulan ylistystä ihanuudellesi. Mutta oletan, ettet sinä ehkä niin tykkäisi siitä, vaikka on mulla aika kaunis ääni. on, on , on., on.
Rakas ultamariini, sinun keveänä ja silkkisenä helmeilevä sisäinen hohteesi on ilo sydämelle :heart:

Kasetti tulemaan, totta kai! Jos tykkäät esiintyä, voit mennä puolestani lukemaan runoja jonnekin tapahtumaan :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä