Pitäis vissiin antaa koko kämppä ilmasiks.... (noitumista)

Meillä ko vuokralainen lähtee ja uutta etitään, ilmoitin lauantain paikallisessa lehdestä tästä asunnosta. tuli kyllä puheluita ihan kiitettävästi, mut tulipa sekin puhelu mihin toivoin etten olis edes vastannut.


Joku 70v. mies soitti Hesan suunnalta, no siis kertoi kyllä että on muuttanut heinolasta pois joskus 50 vuotta sitten, ja kyseli että jos he vuokrais sen ekaks pariks kuukaudeks ja sitten hyö niiku ostais sen sit.... :eek:

No sanoin että ei kyllä olla aateltu myyntiä että ihan vuokralaista etitään, mutta jos hinnasta päästään sopuun niin mikäs siinä sitten, tosin kerroin myös että miksi ei olla edes harkittu myymistä, remppaa tulossa jonkii verran niin ei saatais siitä kunnon hintaa sen takia.
No tää mies sitten ilmoitti että no heillä kyllä on rahaa että jos hinnasta päästään sopuun niin vaikka heti lyödä kouraan.

Sanoin sille hinnan minkä alle en myy ja totsein että tääkin arvio on parin vuoden takaa ja varmasti siitä vielä nousis kun kyselis arvioita välittäjiltä.
Sanoi että olivat jo jonkuu aikaa ettiny kakkosasuntoa täältä mutta kun kuulemma on villin lännen meininki täällä asuntojen hinnoissa ja mainitsi pari melko rauhatota aluetta täst mein kaupungista missä olis kuulemma oikeen hintasia asuntoja.

Meinasin sanoa tälle miehelle että no nää nyt ei ole millään lailla edes verrattavissa jos niiltä alueilta ostaa kerrotaloasunnon sen sijaan että ostais tän rivarikämpän saunalla ja autotallilla rauhalliselta alueelta, n.3km päästä kaupungin keskustasta. ja uimaranta muutamankymmenen metrin päässä ym.
Mutta kun tää kämppä oli kuulemma väärällä puolella jokee (ei silti olla turusta :D ). No perkeles!! Munkos vika se nyt oli että just tää kämppä minkä ilmeisesti tää mies olis halunnu ostaa niin sijaitsikin ihan väärässä kaupunginosassa ja vielä väärällä puolella jokea?? Ja vielä hintakin olis väärä!! :eek: :eek:

Meinasin ehdottaa että ostaisivat sitten mainitsemiltaan alueilta semmosen kämpän ja kokis sen ihan itse että miksi ne asunnot oli niin halpoja.

Mut kertokaahan sisaret että miksi oi miksi mä en osaa koskaan sanoa mitään niin kuin tuossa aiemmin laitoin?? Olenko mä helvetti niin kiltti että en voi vanhemmille ihmisille puhua samaan sävyyn halventavasti kuin he minulle (siis mein asunnosta)??

Ja miksi mä en vaan osaa jättää tätä omaan arvoonsa koko puhelua??


Tiedän! Turhaa nurinaa ja ohi menny jo päiviä sitten mut edelleen mua ketuttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Mun mielestä osoittaa lähinnä hyviä käytöstapoja ja erinomaista itsehillintää ettei aina paukauta sanoa (varsinkaan vanhemmille ihmisille) mitä mieli tekisi... =)
Ilmeisesti mut on sitten kasvetettu liiankii hyvin koska nyt mä sit itekseni tätä asiaa pyörittelen kun oikeen vieläkin ottaa päähän.

No joo.. nyt jo vähän vähempi kuin mitä silloin pari päivää sitten.
Ehkä mä vielä selviän tästä.

On mullakin huolet
:headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä