Pitäis päästä porukalla SYÖMÄÄN pe Tampereella ennen reissuunlähtöä, voi p####!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kokoonnutaan eri porukoilla Tampereella noin puoliltapäivin perjantaina ja lähdetään siitä sitten eteenpäin mökille. Osa tulee junalla ja se 12 Tampereella. Osa pääsee töistä kaupasta vasta 12 jälkeen.

Tarkoitus on mennä syömään lounas jonnekin ennen ajomatkaa. Olen yrittänyt etsiä jotakin järjellistä ravintolaa, joka olisi auki noin 12 alkaen. Ja sanonko mikä markkinalaki, kun YHTÄÄN MITÄÄN EI LÖYDY!!

V### sanon minä, kaikki ei karkaa torstaina puolilta päivin!!!

Olisko jollain jotain tietoa, mihin pääsis syömään pe? Hese tai Mäkkäri ei ny käy.
 
"vieras"
Rosso on auki ihan selvästi ilmoitettuna. Amarillossa ei mainta, ettei olisi auki ja pöytävarauksen voi tehdä perjantaille.

Kiitos Vieras, näistä saa jo ns. ruokaa.
 
"vieras"
Siis mitä?

Käytännössä kaikki ravintolat ovat auki tuohon aikaan. Vai käyvätkö tamperelaiset muka lounaalla vasta yhden jälkeen.

Mikä vittu tässä nyt taas on niin vaikeata?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28626729]Siis mitä?

Käytännössä kaikki ravintolat ovat auki tuohon aikaan. Vai käyvätkö tamperelaiset muka lounaalla vasta yhden jälkeen.

Mikä vittu tässä nyt taas on niin vaikeata?[/QUOTE]

Juu ei ole, monen ravintolan kohdalla toivotetaan hyvää juhannusta ja ollaan kiinni pe-su.
 
"wtf"
[QUOTE="vieras";28626699]Ei taida olla kyllä mikään auki. Pikaruokaa vaan (jos on auki nekään).[/QUOTE]:LOL:

Voi vittu mitä urpoja tällä palstalla pyörii. Totaalista yhteiskunnan tynnyrin pohjasakkaa.
 
"vieras"
[QUOTE="wtf";28626737]:LOL:

Voi vittu mitä urpoja tällä palstalla pyörii. Totaalista yhteiskunnan tynnyrin pohjasakkaa.[/QUOTE]

Ai miten niin?


Hesburger Tampere Anttila
Hesburger Tampere Anttila

Puutarhakatu 10, 33210 Tampere

Lue lisää >>
Aukioloajat: Ma-to 10-20
Pe 10-20.30
La 10-18
Su suljettu

Huom! Poikkeusaukioloajat
21.06 Pe suljettu
22.06 La suljettu
23.06 Su suljettu
 
"Jep"
[QUOTE="vieras";28626720]Rosso on auki ihan selvästi ilmoitettuna. Amarillossa ei mainta, ettei olisi auki ja pöytävarauksen voi tehdä perjantaille.

Kiitos Vieras, näistä saa jo ns. ruokaa.[/QUOTE]

Rosso ja amarillo molemmista samaa ruokaa kuin abc:lla. Tulevatkin samasta paikasta.
 
"vieras"
[QUOTE="Jep";28626763]Rosso ja amarillo molemmista samaa ruokaa kuin abc:lla. Tulevatkin samasta paikasta.[/QUOTE]

Auts, on vai. Mä en ole käynyt Rossossa kun joskus vuosia sitten viimeksi. En tykännyt ruoasta.

Nyt vaan näyttäis siltä, että noi on ainoat aukiolevat paikat keskustassa.

On tää järjenköyhää touhua, tää valinnanvapaus......
 
"Jep"
[QUOTE="vieras";28626774]Auts, on vai. Mä en ole käynyt Rossossa kun joskus vuosia sitten viimeksi. En tykännyt ruoasta.

Nyt vaan näyttäis siltä, että noi on ainoat aukiolevat paikat keskustassa.

On tää järjenköyhää touhua, tää valinnanvapaus......[/QUOTE]

Samaa s ketjua ne kaikki on.
 
"vieras"
Siis oot sitä mieltä, että ravintoloiden työntekijöiden ei pitäisi päästä juhannuksen viettoon ennenkuin kaikki ovat syöneet silloin kun niille sopii?
Työntantaja maksaa liksaa ja lisät.

Nyt on tarkoitus mennä puolilta päivin syömään. Tampereella on pilvin pimein juottoloita auki noin 18 alkaen, joten töissä on illalla ja yöllä iso porukka töissä.
 
egrer
New Garden - kiinalainen ravintola - Sammonkadulla Kalevan kirkon vieressä tarjoaa lounasbuffetta jo 10:30 alkaen ja on todella todella maukasta ruokaa, kannattaa ehdottomasti mennä!!

Tuo on meidän kantapaikka missä usein käymme lounasta syömässä.
 
[QUOTE="Mies";28626816]No ei pitäisi päästä. Itseppä työnsä valitsee.[/QUOTE]

:LOL: :LOL:

Vuorotyötä tekevillä ihmisillä on yhtälailla oikeus vapaisiin ja ravintolat saa itte päättää koska pidetään auki. Mä itte oon hoitoalalla ja töitä tehdään pyhistä riippumatta, mutta ei se tarkoota sitä, että mun pitääs jokaanen pyhä töis olla.
 
ap.
Pari vuotta sitten piti juhannuksen aatonaattona käydä syömässä illalla, mutta kaikki paikat olivat kiinni. Varsinainen metropoli tuo Tampere.
Mä oon tosiaan ihan järkyttynyt tästä tilanteesta. Luulin, että kunhan vaan valitaan joku noista sadasta keskustassa olevasta ravintolasta joku ja mennään syömään.

Onneksi lähdin surffailemaan ja tarkistamaan aukioloja. Huomenna käyn ihan paikan päällä katsomasta muutaman kiinalais-thaimaalaisen, että ovat varmasti auki.
 

Yhteistyössä