vieras
Ei lelukauppaan vaan yhdessä lasten kanssa vaikka puistoon!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä lupasi huomenna lelukauppaan
Ei lelukauppaan vaan yhdessä lasten kanssa vaikka puistoon!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä lupasi huomenna lelukauppaan
Ja sitten osaa taas jatkossa sanoa että masuun sattuu kun muistaa että siitä pääsee lelukauppaan. Ei hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juu ,anteeks olimme suihkussa lasten kaa,eli juu,toki mennään pustoonkin kans,mutta lupasin jo lelukauppakin,saa joskus lapsia hemmotella kans
Joo,hän syö viimeaikoina purkka kolme neljä kerta päivässä Onko se sen takia?Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Syökö zylitol-tuotteita, purkkaa?
Xylitol aiheutti meidän pojalle ja mulle tosi paljon mahavaivoja, ne helpotti kun jätettiin ne pois. Tai sit sun jatkuva stressi ja höyryäminen aiheuttaa lapsellekin stressiä joka ilmenee mahakipuina.
No sitähän ei voi kukaan sulle varmaksi sanoa, mutta mun pojalla loppui maha kivut kun lopetti xylito-purkan syömisen. Siihen menee muutama päivä tai jopa viikko, ennen kuin kivut loppuu. Siis pitää sen xylitolin varmaan poistua elimistöstä. Kokeilkaa ihmeessä pari viikkoa, oisko mitään apua.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Joo,hän syö viimeaikoina purkka kolme neljä kerta päivässä Onko se sen takia?Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Syökö zylitol-tuotteita, purkkaa?
Xylitol aiheutti meidän pojalle ja mulle tosi paljon mahavaivoja, ne helpotti kun jätettiin ne pois. Tai sit sun jatkuva stressi ja höyryäminen aiheuttaa lapsellekin stressiä joka ilmenee mahakipuina.
joo näinhän se on mutta se voi myöskin olla huomion hakuakinAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:ilmeneekö toi vaan nukkumaan mennessä? meillä lapsilla on kakkahätää masukipua ja janoa ja vaikka mitä syitä ettei tarttis mennä nukkumaan