pitääkö uskoa lapselle?????

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
juu ,anteeks olimme suihkussa lasten kaa,eli juu,toki mennään pustoonkin kans,mutta lupasin jo lelukauppakin,saa joskus lapsia hemmotella kans
Ja sitten osaa taas jatkossa sanoa että masuun sattuu kun muistaa että siitä pääsee lelukauppaan. Ei hyvä juttu.
 
meillä tekee 3.5vee samaa.
ei voi oikeestaan olla leikkikerhon alotuksestakaan kun siihen sattu jo viikkoja ennen sitä.
mut nyt aattelin että on kyl aika paljon juonu/syöny maitotuotteita joten olisko jotain maitoallergiaa tmv??
yritän pidättäytyä antamasta sille niin hirveesti noita niin katon että auttaako vai ei?
tänään eka päivä eikä valittanu että mahaan sattus. annoin maitoa vain ruualla.eikä saanut jugurttia aamulla ja illalla niinku tavallisesti!
 
Maamikki
Syökö zylitol-tuotteita, purkkaa?
Xylitol aiheutti meidän pojalle ja mulle tosi paljon mahavaivoja, ne helpotti kun jätettiin ne pois. Tai sit sun jatkuva stressi ja höyryäminen aiheuttaa lapsellekin stressiä joka ilmenee mahakipuina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Syökö zylitol-tuotteita, purkkaa?
Xylitol aiheutti meidän pojalle ja mulle tosi paljon mahavaivoja, ne helpotti kun jätettiin ne pois. Tai sit sun jatkuva stressi ja höyryäminen aiheuttaa lapsellekin stressiä joka ilmenee mahakipuina.
Joo,hän syö viimeaikoina purkka kolme neljä kerta päivässä :eek: Onko se sen takia?
 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Syökö zylitol-tuotteita, purkkaa?
Xylitol aiheutti meidän pojalle ja mulle tosi paljon mahavaivoja, ne helpotti kun jätettiin ne pois. Tai sit sun jatkuva stressi ja höyryäminen aiheuttaa lapsellekin stressiä joka ilmenee mahakipuina.
Joo,hän syö viimeaikoina purkka kolme neljä kerta päivässä :eek: Onko se sen takia?
No sitähän ei voi kukaan sulle varmaksi sanoa, mutta mun pojalla loppui maha kivut kun lopetti xylito-purkan syömisen. Siihen menee muutama päivä tai jopa viikko, ennen kuin kivut loppuu. Siis pitää sen xylitolin varmaan poistua elimistöstä. Kokeilkaa ihmeessä pari viikkoa, oisko mitään apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ilmeneekö toi vaan nukkumaan mennessä? meillä lapsilla on kakkahätää masukipua ja janoa ja vaikka mitä syitä ettei tarttis mennä nukkumaan
joo näinhän se on mutta se voi myöskin olla huomion hakuakin
tiedän yhden lapsen joka sanoo että mun pippeli on taas iso, toinen tulee sanomaan että on pipi, puhalla äiti
 
Mun pojalla oli sama homma tokaluokan alussa. Mahaa ja päätä särki iltaisin. Käytiin lääkärillä ja verikokeissa, ja saatiin kuuri särkylääkettä tuohon pääkipuun ja kallista mahalääkäettä mahdoillisen tulehduksen poistoon ja rauhoittamiseen, vaikkei sellaista kokeissa näkynytkään. Lääkäri päätteli et johtuu koulun vaihdosta ja siitä kun poika sanoi et koulussa kiusataan. Eli yhtälailla lapset voi jännittää mahallaan kuin aikuisetkin. Suosittelen lääkärissäkäyntiä, ja sitä purkan poisjättämistä ainakin joksikin aikaa kannattaa kokeilla.
 

Yhteistyössä