Pitääkö syntymäpäivänä pysyä pois fb:stä iltaan asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Ja sitten tykätä hillitysti kaikista onnitteluista? Kysyn vaan jos joku sattuu onnittelemaan, onko väärin tykätä keskellä päivää tai vieläpä kommentoida jotain, ja sitten kenties myöhemmin jättää loppujen kiittäminen toiseen päivään, jos ei oikein pääsis joka päivä nettiin?

[QUOTE="vieras";29046616]Millä asetuksilla pääsee käymään salaa?[/QUOTE]

Mulla näkyy kaverit oikeassa laidassa, siellä alhaalla on sellainen merkki, ¤ tuon tapainen :D Painat siitä ja siellä näkyy "poista keskustelu käytöstä". En tiiä osasinko oikein neuvoa...

[QUOTE="sally";29046630]Mulla näkyy kaverit oikeassa laidassa, siellä alhaalla on sellainen merkki, ¤ tuon tapainen :D Painat siitä ja siellä näkyy "poista keskustelu käytöstä". En tiiä osasinko oikein neuvoa...[/QUOTE]
Joo tuota olen kokeillu. Luulin, että siinä on tosiaan vaan keskustelu pois käytöstä ja itse kuitenkin näyn muille.

[QUOTE="vieras";29046642]Joo tuota olen kokeillu. Luulin, että siinä on tosiaan vaan keskustelu pois käytöstä ja itse kuitenkin näyn muille.[/QUOTE]

et näy muille aktiivisena :)

Niin kun oon huomannut että kaikki kiittävät vasta illalla kaikkia. Mulla nyt on se tilanne etten pääse milloin vaan nettiin. Ja tosiaan ainakin kännykällä käyttäessä olen huomannut että se kertoo milloin joku on viimeksi ollut paikalla, joten mitäs sit jos ei kiitä vaikka on käväissyt vaikka kello 12?

Mitä vi* un väliä? Salaa katsomassa onko joku onnitellut? Oletteko teinejä? Ja vielä paaaaaljon keskimääräistä idiootimpia teinejä?

no käsitä nyt että kun kaikki muut näyttävät reagoivan noihin vasta illalla myöhään, eikä synttäreinä vahingossakaan kellään ole kesken päivän -päivityksiä.
Vaikka ei kai mun tarvi miettiä, tuskin onnittelee kukaan muu kuin sisarukset taaskaan.

Mulla ei oo tota ongelmaa, kun ei näy synttäri fb:ssä. Mä tiedän ainakin että mua onnittelee ne, ketkä oikeesti tietää mun synttärin ja keitä se oikeesti kiinnostaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;29046755:
Mulla ei oo tota ongelmaa, kun ei näy synttäri fb:ssä. Mä tiedän ainakin että mua onnittelee ne, ketkä oikeesti tietää mun synttärin ja keitä se oikeesti kiinnostaa.. :)

niin no, mua ei onnittelisi ilman fb:tä kukaan, eikä sielläkään kuin läheiset.

Minä just synttäreitäni vietin, ja tasasesti koko päivän aikana kävin fb:ssä ja tykkäilin sitä myötä onnitteluista kun niitä tipahteli. Ja ihan illalla sitten laitoin vielä yhteisesti kaikille näkyvän kiitos -viestin.

Minä taas seuraan niitä onnitteluja pitkin päivää, ja laitan kiitosta sitä mukaa. Lopuksi laitan sinne loppuun, että kiitos kaikille onnitteluista. Sitten onnittelujen loputtua laitan kyselyn sekä yksityisviestinä että sellaisena kollektiivisena viestinä nimineen etusivulla niille, jotka eivät onnitelleet. Semmosen että olipa kivat synttärit, kiitti vaan muistamisesta sullekin ;)

[QUOTE="vieras";29046926]Minä taas seuraan niitä onnitteluja pitkin päivää, ja laitan kiitosta sitä mukaa. Lopuksi laitan sinne loppuun, että kiitos kaikille onnitteluista. Sitten onnittelujen loputtua laitan kyselyn sekä yksityisviestinä että sellaisena kollektiivisena viestinä nimineen etusivulla niille, jotka eivät onnitelleet. Semmosen että olipa kivat synttärit, kiitti vaan muistamisesta sullekin ;)[/QUOTE]

*pärsk-k-k-k-k*
:) ja kiitos tästä kirjoituksesta :) *lasipää edellä harmaana*