nora
ettei liikunta laihduta....hänen mielestään vain ruokavaliomuutoksella pystyy laihtumaan tehokkaimmin.
Laihdut sinä, kunhan olet tarkkana ettet sitten popsi niitä kulutettuja kaloreita pikkunälässä takaisin. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ,tarkoitan,että jos syön samalla tavoin kuin ennen,mutta lisään liikuntaa,niin laihdunko sillä tavoin ollenkaan?
Varmasti ainakin jonkun verran.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ,tarkoitan,että jos syön samalla tavoin kuin ennen,mutta lisään liikuntaa,niin laihdunko sillä tavoin ollenkaan?
Paitti tietty jos nyt syöt aivan liikaa ja painosi on nousussa. silloin voi olla niin että nousu vain tyrehtyy.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Varmasti ainakin jonkun verran.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ,tarkoitan,että jos syön samalla tavoin kuin ennen,mutta lisään liikuntaa,niin laihdunko sillä tavoin ollenkaan?
Itse kyllä olen huomannut että ruokavaliolla pysyy hoikkana tehokkaammin kuin pelkällä liikunnan lisäämisellä. Molemmat tietysti yhdessä paras vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja nora:ettei liikunta laihduta....hänen mielestään vain ruokavaliomuutoksella pystyy laihtumaan tehokkaimmin.
30% on liikunnasta ja 70% syömiset. Huvittaa aina tuo lihas painaa enemmän ku läski, tottahan se toki(!!!), mutta ei sitä lihasta nyt niin kovin helposti tule...Alkuperäinen kirjoittaja nora:ettei liikunta laihduta....hänen mielestään vain ruokavaliomuutoksella pystyy laihtumaan tehokkaimmin.
Suunnilleen 7000 kcal vaje vastaa pudotettua kiloa, ei kJ:n... joka on aivan eri mittayksikköAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:60minuuttia aerobikkiä on 1300kJ. Olikos se 1kg läskiä ja 7000kJ vaje, tms? 5.5h jumppaa? http://www.laihdutusnetti.fi/yksilollinen-energiankulutus/
Hups Mä rupesinkin ajattelemaan, että noinko helpolla se menee.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Suunnilleen 7000 kcal vaje vastaa pudotettua kiloa, ei kJ:n... joka on aivan eri mittayksikköAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:60minuuttia aerobikkiä on 1300kJ. Olikos se 1kg läskiä ja 7000kJ vaje, tms? 5.5h jumppaa? http://www.laihdutusnetti.fi/yksilollinen-energiankulutus/