"Zafira"
Uskon, että nuo minun uniongelmat on tosiaankin merkittävässä roolissa tässä haluttomuudessa. Särkylääkkeitä syön selän takia niin paljon, että välillä hirvittää ja pahimpina aikoina myös relaksantteja (jotka väsyttävät). Silti en edes muista milloin olisin viimeksi nukkunut kokonaisen yön.Arvaan, että tämän kirjoittajalla ei ole kokemusta haluttomuudesta eikä nukkumisongelmista.
Suuseksiä, kun itseä ei haluta lainkaan?! Ei kiitos, ei todellakaan! Siinä vasta esineellistämisen tuntua pahimmillaan!
Ja aamulla, kun olet nukkunut esim. kolme ja puoli tuntia yössä? Noup. Ihan yhtä vähän kuin illallakaan.
Minulla on taustalla noita nukkumiseen liittyviä ongelmia, ja kesti vuosikausia, että ymmärsin hakea niihin apua. Ap kertoo omista ongelmistaan, osa liittyy pieniin lapsiin ja osa selkävaivoihin. Luulen kokemuksestani, että kun nukkumisongelma tulisi parempaan kuntoon, seksikin alkaisi taas kiinnostaa. Tässä myös sellainen pointti, että toivottavasti mies ymmärtää unen puutteen vaikuttavan haluihin. Ja unettomuus se vasta kamala noidankehä onkin.
"Onhan toi nyt IHAN sairasta jos ei paneta koskaan?!? " Juu, voi olla. Voi olla jokin sairauteen verrattava tilanne taustalla.
Illalla olen niin väsynyt, että meinaan nukahtaa pystyyn ja kun saamme lapset nukkumaan olen itse jo tosi poikki. Yritä siinä sitten virittäytyä seksiin... Mutta sitten tosi usein herään tuolla 02 tietämillä siihen, että selkää särkee. Ja sen jälkeen nukunkin korkeintaan pieniä pätkiä.
Jotenkin unilääkkeiden aloittaminen kuitenkin pelottaa (niitäkin minulle on tarjottu). Niistä vaan tulee niin helposti riippuvaiseksi enkä haluaisi loppuikääni nukkua vain lääkkeiden avulla.