Pitääkö 3-kymppisenä leikata lyhyt tukka?

  • Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti
mimmi
kun tuntuu että kaikilla lasten kavereiden äideillä on lyhyt "tyylikäs" tukka!
ja ollaan suht samaa ikähaarukkaa, 30-35v, minä 31

pitääkö tässä nyt munkin leikata pitkä tukkani pois :'(

 
ei ihan vielä
Emmä ainakaan voi. Mä leikkaan sitten vasta viisikymppisenä kun muut juoksevat kampaamossa hakemassa permistä. Vielä en halua näyttää siltä. :D

Ja 7-kymppisenä värjään hiukseni liilaksi! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
kun tuntuu että kaikilla lasten kavereiden äideillä on lyhyt "tyylikäs" tukka!
ja ollaan suht samaa ikähaarukkaa, 30-35v, minä 31

pitääkö tässä nyt munkin leikata pitkä tukkani pois :'(
Ei. Niitä rumia kanapersepesejapidänäytäkloonilta-hiuksia on ihan liikaa.
 
32v
Olen HARKINNUT tukan leikkaamista lyhyeksi, kun tyttö jatkuvasti kiskoo minua pitkästä tukasta. Kiva olisi joskus kokeilla toisenlaista hiusmallia. Ehkä yllätän itseni joku päivä.
 
Hipsu
Eipä ole montaa tyylikästä ja pitkää hiuskuontaloa näkyny, että siinä mielessä lämpimästi suosittelen! Ponnarilla päivästä toiseen ja sitten vielä useimmiten likaisia...
 
joo
Kyllä nyt vaan pitää. Vaihdat sit samalla astetta löysempään ja tätimaisempaan vaatetukseen kans ja jos oot korkokenkiä käyttäny, niin nyt olis pikkuhiljaa aika luopua niistäkin. Muistathan sit kans, ettet mitään paljastavia vaatteita enää käytä, tiiätkö et oo ihan nuori enää.

ps. Onhan ryppyvoiteet jo käytössä?
 
Mun mielestä lyhyt tukka ei tee ikämuutosta. En ymmärrä miksi sanotaan sen nuorentavan?
Hollywood tähtösillä suurimalla osalla 30 - 50 vuotiaista on pitkä nuorekas tukka. Juuri taisi tulla ihan dokumenttia niiden pitkästä liehuvasta tukasta aamulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
mä olen aina ajatellut et nuorilla on pitkä tukka ja sit ku ikää tulee nii se leikataan lyhyeks..mä en vain osaa vanhemmalla ajatella pitkää tukkaa mut ei se kyl kaikille sovikkaa :/
Minusta pitkä tukka on naisellisempaa.Jos mulla on lyhyt tukka niin näytän melkein teiniltä.Siksi pitkä tukka on kivempi ja mulle se sopii. :snotty:
 
vieras
Mikään ei vanhenna yhtä paljon kuin lyhyt tätitukka. Miki keski-ikäiset naiset näyttävät usein erehdyttävästi miehiltä? He ovat lihoneet muodottomiksi ja leikanneet tukkansa, eli peittäneet naiselliset piirteensä. Lyhyt tukka on melko uusi villitys. Kautta aikojen naisilla on ollut pitkät tukat, joita on sitten laitettu ja koristeltu eri tavoin.
 

Yhteistyössä