Pitää taas vähän hehkuttaa! :)

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Lopetin tupakoinnin eilen ja nyt oon kokoajan todella iloinen ja mieli reipas =) Verenpaineet+pulssi on laskenut. Henki kulkee paremmin ja ei ole kokoajan niin tukkoinen =) Itseluottamusta on tullut hetkessä lisää. Vielä kun ylipainosta pääsis eroon niin olis kaikki hyvin.. :p

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
tsemppiä! pysy lujana! ja muista että usein himot menee ohi jos juo vettä ja oottaa 15min. että jos tulee tiukka paikka niin keksi keinoja millä pääset yli sen pahimman vaiheen. :flower:
Oon huomannut joo, että kun alkaa tekeen mieli tupakkaa ja kun heti ei mene niin koko asia unohtuu!:)

tsemppiä! pysy lujana! ja muista että usein himot menee ohi jos juo vettä ja oottaa 15min. että jos tulee tiukka paikka niin keksi keinoja millä pääset yli sen pahimman vaiheen. :flower:
tarviis kyllä keinoja miten pääsis eroon tupakista ilman kiloja. itellä ruokahalu älytön ku on ilman tupakkia, sama kävi työkaverilla joka oli vuoden polttamatta ja aloitti sitten uudestaan ku kiloja tuli ja paljon. meilummin rööki kuin ylipaino.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja janzki:
tarviis kyllä keinoja miten pääsis eroon tupakista ilman kiloja. itellä ruokahalu älytön ku on ilman tupakkia, sama kävi työkaverilla joka oli vuoden polttamatta ja aloitti sitten uudestaan ku kiloja tuli ja paljon. meilummin rööki kuin ylipaino.
Hmm.. Mä oon ainakin sitä mieltä että ennemmin ylipaino kun rööki :D noh, oon ainakin liikkunut paljon ja syöny paljon porkkanaa, omenaa yms.. eikä vielä oo painoa tullut lisää.. kyllä kun katsoo mitä suuhunsa laitaa niin ei sitä painoa hullunlailla lisää tuu.

Yhteistyössä