Pitääköhän tyttö viedä allergiatestiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onkohan enää normaalia, että tyttö on reilu 2,5v ja kakka edelleen melkein aina löysää? Kahden käden sormilla laskettavissa ne pökälekakat. Neuvolasta kysyin asiaa 2-vuotiaana ja sanottiin olevan normaalia vielä...
Onko jollakin kokemuksia ja tietoa asiasta?
 

Yhteistyössä