K
köyhä
Vieras
naimisiin menin syyskuussa ja sukunimi vaihtu..vanhalla sukunimellä olevat henkkarit vielä voimassa2012 asti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ok.aattelin vaan
tosin sain potista paketin vaikka tilaus oli jo uudella sukunimellä
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa:Menin naimisiin 2004 ja ajokortti on edelleen tyttönimellä. Ei ole muita henkkareita. Hyvin olen pärjännyt. Ja TIEDÄN täytyisi se vaihtaa oikealle nimelle, mut siis ei näköjään kiirettä =)
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ok.aattelin vaan
Saa sen jos saapumisilmoituksella hakee.
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ok.aattelin vaan
Saa sen jos saapumisilmoituksella hakee.
Alkuperäinen kirjoittaja SMP:Ajokortti pitää uusia kolmen kuukauden kuluttua nimenmuutoksesta.
Ajokorttia varten tarvitaan täytetty ajokorttilupahakemus, kaksi passikuvaa ja maksu on 40 ?.
Toimitusaika on noin kolme viikkoa.
Mieshän noi tietty maksaa ku sen syytä, nimenvaihdos
poliisin sivuilta suorakopio
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Alkuperäinen kirjoittaja SMP:Ajokortti pitää uusia kolmen kuukauden kuluttua nimenmuutoksesta.
Ajokorttia varten tarvitaan täytetty ajokorttilupahakemus, kaksi passikuvaa ja maksu on 40 ?.
Toimitusaika on noin kolme viikkoa.
Mieshän noi tietty maksaa ku sen syytä, nimenvaihdos
poliisin sivuilta suorakopio
Eipä siitä mitään sanktioita tule vaikka olis hieman kestänytkin nimenmuutos. Mulle poliisi sanoi vaan et jossain vaiheessa vois ton ajokortin päivittää![]()
Ja kaupassa oon ihan hyvin saanut sillä todistettua henkilöllisyyteni. Aina on vanhalla sukunimella ollu kortti kelvannut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen mennyt naimisiin 2001 ja edelleen on uus ajokortti hakematta