O
on mullakin ongelmat...
Vieras
Ja vakaasta päinvastaisesta päätöksestä huolimatta lähteä viikoksi mökkeilemään anoppilaan? Anoppi on aika ikävä minua kohtaan, joskus jopa avoimen vihamielinen niin että muutkin huomaa. Hänen käytöksensä hurjuus ei ole vain minun kuvitelmaani, myös mies tiedostaa asian. Tosin sanoo vain, että vanhaa naista pitäisi yrittää jaksaa. Ja minä en oikein jaksa, anoppi taas käyttää hyväkseen tilannetta, kun huomaa minun nieleskelevän kiukkua. Loppuviikosta raivoa.
Mies tykkää kesäpaikasta, se on hänelle ylitärkeä. Ei halua lähteä yksin/ lapsen kanssa mökkeilemään, vaikka ehdotin. Kai, koska anoppi ei halua sinne lasta ilman minua pelätessään joutuvansa hoitamaan lasta. Ja mies olisi yksinäinen ilman lasta ja minua.
Appi on kiva, ja lapsi hänelle tärkeä. Hänen takiaan olen tähän asti jaksanut urheasti käydä haukuttavana kesäisin.
Mies tykkää kesäpaikasta, se on hänelle ylitärkeä. Ei halua lähteä yksin/ lapsen kanssa mökkeilemään, vaikka ehdotin. Kai, koska anoppi ei halua sinne lasta ilman minua pelätessään joutuvansa hoitamaan lasta. Ja mies olisi yksinäinen ilman lasta ja minua.
Appi on kiva, ja lapsi hänelle tärkeä. Hänen takiaan olen tähän asti jaksanut urheasti käydä haukuttavana kesäisin.