Pitääkö tehdä r-testi clomikierron jälkeen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei. Toinen kysymys: Menkat alkoi eilen illalla puoli11. Tuli reilu teelusikallinen verta, jonka jälkeen menin nukkumaan ja seuraavat veret tuli vasta aamulla kun menin vessaan. Onko minulla huomenna jo kolmas kiertopäivä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei. Toinen kysymys: Menkat alkoi eilen illalla puoli11. Tuli reilu teelusikallinen verta, jonka jälkeen menin nukkumaan ja seuraavat veret tuli vasta aamulla kun menin vessaan. Onko minulla huomenna jo kolmas kiertopäivä?

Laskisin kiertopäiväksi tuon vuodon kun alkoi aamulla.

Aikoinaan saatiin sairaalasta esitteitä lapsettomuudesta, siellä oli että jos kuukautiset alkaa klo 18 jälkeen niin vasta seuraava päivä lastetaan ensimmäiseksi vuotopäiväksi.

Neuvolan täti sanoi tänään et eilen olisi ollut eka kiertopäivä. Onkohan tuolla suurta väliä jos alotan huomenna clomit? Niitäkään kun ei kai voi iltaisin ottaa???

Neuvolan täti sanoi tänään et eilen olisi ollut eka kiertopäivä. Onkohan tuolla suurta väliä jos alotan huomenna clomit? Niitäkään kun ei kai voi iltaisin ottaa???

Mä otin iltaisin clomin. :D
Neuvolan tädit ei paljon tiedä näistä (ainakaan omalle kohdalle ei oo osunu ainuttakaan joka tietäis mikä on esim. PCO, monirakkulaiset munasarjat, joka kuitenkin yks yleisimmistä syistä lapsettomuuteen ja kiertohäiriöihin ).

Sulle on määrätty Clomit kierron 3-7 päivinä?
Toinen vaihtoehto 5-9 päivinä.

Kyllä mä tuon aamun laskisin tosiaan ekaksi kieropäiväksi jos kerta edellisenä iltana on tullu lusikallinen vuotoa.

3-7 päiviksi on määrätty. Voihan sen tosiaan niinkin ajatella että jos olisin mennyt jo kymmeneltä illalla nukkumaan ja aamulla herännyt ja vessassa huomannut että tulee verta niin siinä tapauksesahan laskisin et tänään vasta kp1. Joten taidanpa aloittaa clomit vasta ylihuomenna.

3-7 päiviksi on määrätty. Voihan sen tosiaan niinkin ajatella että jos olisin mennyt jo kymmeneltä illalla nukkumaan ja aamulla herännyt ja vessassa huomannut että tulee verta niin siinä tapauksesahan laskisin et tänään vasta kp1. Joten taidanpa aloittaa clomit vasta ylihuomenna.

Niinpä.
Onnea yritykseen :hug: *peukuttaa* :D

Yhteistyössä