Pitääkö päiväkodin tätejä muistaa jotenkin jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thousand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thousand

Vieras
Kertokaas, onko ihan yleinen tapa siis viedä päiväkodin työntekijöille jotkut pienet joululahjat kiitokseksi kuluneesta vuodesta? Ei varmaan pakko ole mutta..

Jotkut vie ja jotkut ei, molemmat tavat ihan yhtä oikeita ja hyväksyttäviä. Meillä lapsi vei vain itse askerrellut kortit, pienen muistamisen viemme keväällä jos lapsi vaihtaa ryhmää.

Mä en vie enkä ole koskaan vienyt. Ehkä pitäis kuitenki kortti edes.. en tiedä, mitä ne niilläkään tekee oikeesti. Kai se riittää että sanoo henkilökohtasesti kaikille että hyvää joulua?

Pieni itse tehty kortti on kaunis ele, ja se riittää vallan mainiosti ainakin tälle päiväkodintädille. Siis jos jotain haluaa antaa, emme me kuitenkaan mitään odota saavamme. Ei sitä työtä tehdä lahjojen takia. ;)

me viedään joinain vuosina, joinain ei ole viety, kun en vaan ole jaksanut/keksinyt/ehtinyt mitään ostaa/askarrella. Täällä kyllä tuntuu suurin osa vievän, mutta vaikka ei keväälläkään mitään viety, niin ihan samallalailla noi tädit tuntuu edelleen lapsiimme suhtautuvan :)

En vie, koska se on virkamiehen lahjontaa. Itse olen ollut kunta/valtiosektorilla töissä, ja molemmissa tahoissa on painotettu, että mitään mustekynää isompaa ei saa ottaa vastaan.

mä päätin viime hetkel viedä ennen lapsen vikaa hoitopäivää täl viikol joka oli jo tiistaina :) pienet konvehti rasiat kaikille kolmelle. niin ihanaa porukkaa ja mahtava yhteishenki siinä ryhmässä että olivat lahjansa ansainneet mennen tullen. meillä on kotona niin heikonlaisesti mitään askartelu välineitä toistaseks niin ei mitään kortteja sit askarreltu. mut musta se että vie tai ei vie on molemmat ok. kyllä ainaki enemmän tuntuivat yllättyneiltä että lahjat saivat, että en sitten tiedä kuinka usein lahjoja saavat? kai se menee jotenki 50/50 joka paikassa? :)

Minäpä vien ! On mielestäni kaunis tapa kiittää.
Kerran ostin kaikille kynttilät, kerran joululeivät, joskus suklaata koko porukalle...Eipä tuo nyt iso kustannus ole sinkkuäidinkään lompsasta. Ja kerran vuodessa vain !

En vie, koska se on virkamiehen lahjontaa. Itse olen ollut kunta/valtiosektorilla töissä, ja molemmissa tahoissa on painotettu, että mitään mustekynää isompaa ei saa ottaa vastaan.

No jopas... eipä taida kovin moni iso pomo tota noudattaa. Viimeksi eilen olin paikallisen opetustoimenjohtajan huoneessa ja siellä oli isoja joulukukka-asetelmia vaikka kuinka, herkkukoreja 4 ja lahjapaketteja vino pino. Tuskin ne kaikki siinä oli takaisin palautusta varten...

Yhteistyössä