P
paskajuhlat.
Vieras
Erottiin joulun jälkeen miehen kanssa ja nyt on parin viikon päästä miehen siskon lapsen synttärit. Miehen sisko on meidän lapsen kummi, mihin suostui suuna päänä, mutta ei esim. tullut ristiäisiin 'koska matkaa oli liikaa', 350 km. Ei myöskään ostanut mitään lahjaa. Ylipäänsä sukulaistapaamiset miehen suvun kanssa on menneet niin että minä olen ajellut lasten kanssa heille, meille he eivät ehdi lasten tiukan päivärytmin takia, kun menee ruoka-ajat sun muut sekaisin. Mies ei yleensä lähde mukaan koska ei välitä suvustaan.
Olen vuosikaudet hoitanut lahjojen ostot ja minua on aina kutsuttu synttäreille ja olen niihin osallistunut. Kun miehen siskon perhe sai toisen lapsen lähetin kukkia kotiin ja ostin heidän toivomansa ristiäislahjan. Kun meidän kuopus syntyi, ei koko miehen suku noteerannut tapahtumaa millään lailla sairaalaan. Anoppi laittoi miehelle tekstarionnittelut. Ristiäisissä käväisivät. Nyt on taas miehen sisko laittanut kutsun lapsen synttäreille ja lahjatoiveen. Taidan lähettää pussillisen koirankakkaa.
Olen vuosikaudet hoitanut lahjojen ostot ja minua on aina kutsuttu synttäreille ja olen niihin osallistunut. Kun miehen siskon perhe sai toisen lapsen lähetin kukkia kotiin ja ostin heidän toivomansa ristiäislahjan. Kun meidän kuopus syntyi, ei koko miehen suku noteerannut tapahtumaa millään lailla sairaalaan. Anoppi laittoi miehelle tekstarionnittelut. Ristiäisissä käväisivät. Nyt on taas miehen sisko laittanut kutsun lapsen synttäreille ja lahjatoiveen. Taidan lähettää pussillisen koirankakkaa.