pitääkö mun nyt sitten lauantaina mennä baariin vaikka en meinannut mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei pitänyt ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei pitänyt ei

Vieras
kun juuri lauantaina olin.Mutta kun sinne EHKÄ tulee eräs mies joka ei nyt ollut mutta sitä edellisellä viikonloppuna oli ollut juuri kun mä en taas ollut.Sen kaveri vaan kerto et se tulee ehkä ens lauantaina sinne niin PAKKOHAN mun on mennä että nään sen.Ollaan katseltu toisiamme ja on se lähennllyt mua:)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ei kai sinne pakko ole mennä tai voi mennä ihan selvinpäin? Mikä tässä menemisessä oli se ongelma?

No ei siinä sinänsä ole ongelmaa mutta kun just männä lauantaina olin ja sit jos meen ni sitten se mies ei kuitenkaan ole siellä ja jos en mee ni sitten se on aivan varmasti siellä.Ja mä en oo nähnyt sitä aikoihin! Sen kaveri kyllä meinas et se tulis sinne ens lauantaina.Sen kaveri puhunut mulle aina silleen et yrittäis naittaa sitä miestä mulle vaikka en juuri kumpaakaan tunne.

No niin eka siideri korkattu ja vaatteet katottu valmiiksi...ei huvittais lähteä mutta jos nyt käyn katsomassa onko se siellä
Törmäsin siihen "ihastukseni" kaveriin tänään ihan selvinpäin ja juteltiin niitä näitä,kysy sitten oonko illalla menossa bongaamaan sitä *****:iä ,en vastannut mitään muuta kun et en tiiä.Kun en tosiaan tiennyt. jotenkin tiedän et jos se ei ooo siellä niin ilta on pettymys ja kun ei se sen kaverikaan ole tänää siellä ni toivottavasti en nyt yksin sit joudu olee et olis ees joku tuttu paikalla.

Jösses mikä ongelma. Pyydä kaverilta kundin numero ja pyydä suoraan luokses.

No se kaveri on kyllä pyytänyt et antaisin numeroni ni toimittaa sen sille kaverille mutta kun en ole varma et muistaako se mua kun kuitenkin aina baarissa ollut sillon kun tavattu,kai se nyt muistaa kun moikkannu kerran selvinpäin mutta mä olen kauheen epävarma tälläsissä jutuissa.Olis se facessa mutta mä en ole.No,mennään nyt vaikeimman kautta;)

No niin .nyt on niin väsy ettei kyllä millään jaksais lähteä,sänky houkuttaa enemmän. Täytyy varmaan ottaa se riski etten mee ja se tyyppi sit on siellä.Mutta kun ensiviikolla olen menossa kun on live esiintyjä ni ehkä se on sit siellä ja jos ei ole ja se kaveri on ni sitten täytyy kai se numero asia hoitaa.Nyt ei kyllä oikeesti jaksa lähteä minnekään.

En mennyt sitten baariin vaan kömmin sänkyyn ja voi että unet teki hyvää:D! Joka aamu pitää herätä 05.20 niin pitkin viikkoa sitä univelkaa kertyy aika paljon varsinkin kun työmatkat laskee mukaan. Ei nyt ainakaan vielä harmita etten lähtenyt.Jos se ei tuu ensviikolla sillo lauantaina vastaan ni kyllä se kuitenkin joskus tulee(sillä vissiin lapsi ni ei joka viikko pääse) ja ainakin se sen kaveri tulee vastaan ihan arkenakin.

Yhteistyössä