Pitääkö keravalla varata aika että saa sikainfluenssa rokotteen? vai miten toimitaan.. 5v poikani kohdalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä miten toimia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä miten toimia.

Vieras
mä olen täällä ihan paniikissa enkä tiiä miten toimia. Pojallani on astma eli kuuluuko riskiryhmään??

Koko viime yön valvoin täällä ihan paniikissa ja heräsin joka ikiseen pojan yölliseen ääneen ja luulin että nyt olisi soitettava amppari. Pojalla on pientä nuhaa.. mutta se on vaan kirkasta räkää ja vointi on hyvä. leikkii,nauraa,riehuu,syö,nukkuu....

mä en ymmärrä niistä jutuista siellä mitään.. eli koska voin saada rokotteen pojalleni? vai odotanko ensin että meillä on ens viikolla neuvolla? ja jos sieltä voisi saada rokotteen?

miksi te ette soita omaan neuvolaan tai katso netistä, kun kerran sellainen näkyy olevan. JOs jokaisesta kaupungista tehdään oma aloitus, niin tälle saadaan perustaa omat sivut!

Sä taidat olla TOSI paniikissa.
Menin www.kerava.fi osoitteeseen ja siellä oli mm. tällaista: Sikainfluenssatilanteesta ja -rokotuksista tiedotetaan pe 6.11. alkaen numerossa
020 690 113

Terveysneuvontapalveluun (09) 10023 voit soittaa aina kun tarvitset tietoa terveyspalveluista tai sairauksien hoito-ohjeita. (09) 10023 vastaa joka päivä 24 h.

Ja kyllä tuolla sivuilla on aika paljon informaatiota asiasta muutenkin!

neuvola ei vastaa samoin kuin ajanvaraus... eikai auta muutakun soittaa vasta maanantaina... toki ensi viikolla on meill' neuvola käynti, mutta sekin vasta loppuviikosta eli odotanko sinne asti?? koska kyllähän ne neuvolassa rokottaa luulis ainakin.

Tää rokote on pakattu jotenkin niin, et samassa paketissa on 10 annosta ja ne pitää kaikki käyttää heti kun pakkaus avattu. Tän takia ainakaan meidän neuvola ei rokota yksittäistä lasta, vaan joukkorokotus järjestetään tiettynä aikana. Näin sanottiin meidän neuvolasta.

Yhteistyössä