pitääkö kaikille sukulaisille tilata 1-v. lisäkuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äite vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äite vaan

Vieras
1-v. jälkitilauskuvat tilataan tietty mummuille ja kummeille. Meidän lapsella sattuupi vaan kummeina oma veljeni ja mieheni sisko. Pitääkö tälle toiselle siskolle, joka ei ole lainkaan yhteyksissä, kerran nähnyt lapsemme, ristiäisissä eikä pääse "köyhänä työssäkäyvänä" 1-v. synttärijuhliin (mies löytyy, mutta on kuulemma myös "köyhä opiskelija". Aivan verrattomia syitä vedota siihen ettei pääse oman veljen lapsen synttäreille. Mieletöntä sukulaisuutta ja yhteenkuuluvaisuudentunnetta. Ei taas voi kuin ihmetellä. No jokaine tekee elämässään omat valintansa, kyllä se maailma sitten opettaa enemmin tai myöhemmin mikä on oikein ja mikä väärin, jos vielä melkein 30-vuotiaana osaa käyttäytyä.

Taisinkin itse tässä juuri vastata kysymykseeni eli minähän tilaan sen valokuvan ihan piruuttani myös tälle toiselle ei-yhteyksissä-olevalle-siskolle.

Meki tehtiin niin,et kysyttiin et haluutko ostaa itse sen kuvan, parille kummille maksettiin me.
Pappakin halus isoimman kuvan mitä sai listalta ja yks kummeista valitsi neljä eri kuvaa... eiks se oo kivempi et saa mitä haluu,eikä sitä halvinta minkä lapsen äiti on valinnu parhaimmaks. Kalliikshan se ois tullu jos oltas kaikille maksettu just ne mitä ne halus..

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Meki tehtiin niin,et kysyttiin et haluutko ostaa itse sen kuvan, parille kummille maksettiin me.
Pappakin halus isoimman kuvan mitä sai listalta ja yks kummeista valitsi neljä eri kuvaa... eiks se oo kivempi et saa mitä haluu,eikä sitä halvinta minkä lapsen äiti on valinnu parhaimmaks. Kalliikshan se ois tullu jos oltas kaikille maksettu just ne mitä ne halus..

Okei okei, tarttis olla silmälasit nokallaa... Mä luin että pappikin halus isoimman kuvan.... :whistle: :ashamed:

no enmää vaan oota että kaikki sisaret kävis mun lasten synttäreillä. Johan tuota oiskin synttäreitä, kun niillä on omia lapsia ja siskojen ja veljien lapsia ja kummilapsia jne...
ja en kyllä laittais kuvaakaan muutaku kummeille ja isovanhemmille.

mä oon ainoastaan ottanut kaks lisäkuvaa yks vuotiskuvasta,täällä kuun käytin isompaa poikaa 1v-kuvassa se maksoi 75e! ja lisä kuva taisi olla kympin jäi anopit ja kummit ilman...
eriasia olis ollu jos ne olis pyytäny ja mielellään maksanut omansa , niin sitten.

Yhteistyössä