Pitääkö jaksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koko muu Suomi suree, mutta mieleltään sairas mieheni (minun diagnoosini)soittaa mulle koko ajan töihin ja jos en heti vastaa niin huutaa, et kenen työkaverin kanssa olen taas ollut panemassa kun en ehdi heti vastaamaan. Hän voi hakea lapset hoidosta, että voin sitten jäädä töihin panemaan. Olen jaksanut sietää miestäni kohta 20 vuotta, vieläkö pitää jaksaa, etten ole huono äiti, kun lähden menemään. Enhän voi ottaa lapsiani mukaan, koska olen avioliitossa ja lain mukaan lapset kuuluvat yhtä paljon isälle kuin äidillekin eli en voi ottaa heitä mukaani, ennenkuin sosiaaliviranomaiset joskus tekevät päätöksen lasten huoltajuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilman muuta voit lähteä ja ottaa lapset mukaasi. Miten voit kestää tuollaista örkkiä?

Työ on mulle henkireikä ja työkaverit todella mukavia, vaikka en heidän kanssaan mieheni epäilemää toimintaa harrastakaan (useimmat sitä paitsi naispuolisia : )). Omat vanhempani ovat olleet 40 v naimisissa enkä haluaisi rikkoa omaakaan avioliittoani vaikka mies on täysi paska. Mulla ei kertakaikkiaan ole voimia eikä rohkeutta lähteä eikä ketään ystävää, jolle asiasta voisin kertoa ja joka voisi tilanteessani auttaa.

Yhteistyössä