Pitääkö minun taas jaksaa koko ilta yksin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti Minä

Vieras
Nimittäin miehellä on ihan järkyttävästi töitä,kun tekee kahta hommaa nyt yhtäaikaa. Minulla kohta levee kallo...
Eilen sain onneksi ihan OK. Lapset nukkuun mut en millään jaksa ottaa otetta tähän hommaan taas. Väliin menee tosi loistavasti,mut hetiku itse olen väsynyt niin lapset vaistoaa sen ja osaa käyttää sitä hyväksi.

Mies tietää kaiken,mut ei vaan nyt tälle asialle voi tällähetkellä just mitään. Minua ahdistaa koko homma.

Kiitos kun sain purkaa. Nyt ku lapset vielä makaa tuolla sängyssä ja ovat suht rauhallisia niin parempi lähtä pukeen yöpuulle,ennenku alkaa iltavilli...

Mie olen joka ilta yksin sunnuntaista perjantaihin lapsosen kanssa. Täällä on myös huomattu, että lapsi käyttää hyväksi äidin väsymystä. Mutta kaikkeen onneksi tottuu ja aina odottaa, että huomenna on se parempi päivä. Mutta muistan, kuinka itse silloin odotti, että voi kunpa joku muu voisi tehdä nämä iltahommat edes joskus. Ja edelleenkin toivon sitä. Onneksi ukko yleensä viikonloppuisin laittaa lapsen nukkumaan, niin itsellä on 2 vapaailtaa viikossa nukuttamisrumbasta.

Minä olen kesyttänyt villikot raahaamalla niitä pari iltaa puolukkametsässä. Ulkoilu on tehnyt hyvää itsellekin ja samalla on saatu jokunen marja talven varalle. Perjantaihin saakka pitää minunkin illat sinnitellä näiden kanssa yksin. Lapsilla on jokin kuudes aisti havaita milloin äiti ei jaksa. :|

Uusimmat

Yhteistyössä