Pitääkö hotelliin ilmoittaa, jos ei menekään? Olen maksanut huoneen, mutta olen estynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tietämätön"

Vieras
menemään. En saa enää rahoja takaisin, koska varaus on huomiselle.
En haluaisi ilmoittaa esteestä, koska hotelli saattaa myydä huoneen toiselle, josta jo minä olen maksanut.

[QUOTE="Tietämätön";22838326]menemään. En saa enää rahoja takaisin, koska varaus on huomiselle.
En haluaisi ilmoittaa esteestä, koska hotelli saattaa myydä huoneen toiselle, josta jo minä olen maksanut.[/QUOTE]

:D

Tämä oli sellainen viikonlopputarjous ja jos sen peruu tässä vaiheessa, niin ei saa enää rahoja takaisin. Ei tullut yllätyksenä, koska se varausvaiheessa kerrottiin.

Luepas ne hotellin ehdot vielä, sielä varmaan kuitenkin mainitaan, että jos et kello 18.00 mennessä saavu etkä ilmoita myöhäisemmästä saapumisesta, hotellilla on oikeus myydä huone uudelleen...
Eli kun jätät ilmoittamatta, teet vaan kiusaa, mutta hotellin kannalta lopputulos on sama...

[QUOTE="Miu";22838406]Luepas ne hotellin ehdot vielä, sielä varmaan kuitenkin mainitaan, että jos et kello 18.00 mennessä saavu etkä ilmoita myöhäisemmästä saapumisesta, hotellilla on oikeus myydä huone uudelleen...
Eli kun jätät ilmoittamatta, teet vaan kiusaa, mutta hotellin kannalta lopputulos on sama...[/QUOTE]

Tietenkin yksi mahdollisuus olisi ANTAA se hotellihuone ilmaiseksi jollekin toiselle majoittujalle.
Jos nyt erityisesti pelkää hotellin jotenkin hyötyvän...
:D

[QUOTE="Miu";22838406]Luepas ne hotellin ehdot vielä, sielä varmaan kuitenkin mainitaan, että jos et kello 18.00 mennessä saavu etkä ilmoita myöhäisemmästä saapumisesta, hotellilla on oikeus myydä huone uudelleen...
Eli kun jätät ilmoittamatta, teet vaan kiusaa, mutta hotellin kannalta lopputulos on sama...[/QUOTE]

mä mietin tätä samaa, mut jos huone on maksettu, sitä ei välttämättä voi myydä.
varauksessa toi pätee, siis silloin kun huone maksetaan vasta tullessa.

Ja hyvin usein hotelli ylibuukkaa jos on tulijoita koska kokemuksen syvällä rintaäänellä tietävät että aina joku jättää ilmoittamatta ettei tulekaan. :)

Eli kukaan ei menetä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;22838352:
Mikset muka saisi rahoja takaisin?

Et ole varmaan kuullut koskaan sopimusehdoista. Peruutuksilla on yleensä takaraja, niin hotelleissa, lennoilla, lääkärikäynneillä ja muissakin palveluissa, joissa varataan aika tai paikka. Tämän takarajan jälkeen ei voi peruuttaa varaustaan ja saada rahoja takaisin.

Yhteistyössä