V
vierailijatollo
Vieras
Eli android puhelin ja sovellukset->sovelluksen käyttöoikeudet->tekstiviestit Toimiiko viestit ilman että sallin luvan esim.Google play kauppaan, googlesovellukseen, sähköpostiin.. Eikai googlelle lupaa tarvitse antaa?? ja siellä on muitakin outoja esim. Kontaktit-kenelle lupa pitää niistä myöntää...kontaktit on mun henk.koht?... Ja kaikkein oudoin on tuo puhelin. Kohteen puhelin käyttöoikeudet, mitä se meinaa kokonaisuudessaan, kaikkea puhelimen toimintaa vai puheluja vai mitä..kenelle siellä on hyvä lupa myöntää. Mä en tajua näitä juttuja.
Eikö puhelin toimi jos lupa ei ole kaikissa kohteissa, esim albumi, google play kauppa, google sovellus, kalenteri..
Voisiko joku selvetää tollolle? netissä on vain ohjeita miten voit itse hallinnoida mitä oikeuksia annat mutta missään ei ole tolloille selitystä suomeksi/väänettynä rautalangasta että mitä oikeuksia sovelluksille tarvitsee ja kannattaa antaa.
Voisiko joku selvetää tollolle? netissä on vain ohjeita miten voit itse hallinnoida mitä oikeuksia annat mutta missään ei ole tolloille selitystä suomeksi/väänettynä rautalangasta että mitä oikeuksia sovelluksille tarvitsee ja kannattaa antaa.