Pitääkö esittää menestyneempää kuin on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tavallinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tavallinen äiti

Vieras
Mua on alkanut ihmetyttää,kun kaverini esittää muille kavereilleen, että heillä menee niin hyvin. Siis rahallisesti. Tosiasiassa ovat kamalassa velkakierteessä, eli lasten merkkivaatteet ostetaan visalla jne. Kun sitten kysyin,että miksi pitää esittää, hän vastasi,että kun kaverit lakimiehiä,lääkäreitä jne ja he vaan tavallisia "duunareita".
Entäs sitten,kaikkiahan ammatteja tarvitaan ja luulisi kavereidensakin tietävän, ettei tulot ole samoja.
Asuntokin piti vaihtaa uuteen ja nyt tuskin pystyvät sitä maksamaan. Alan olla huolissani heidän kulissien pitämisestä. Ja jaksamisesta. Onko tämä tällästä pääkaupunkiseudulla? Täällä meillä maalla ei tarvitse onneksi esittää mitään. Kelvataan kavereille tälläsinä keskituloisina tyyppeinäkin;)

Miksi pitää aina kysyä, että onko joku asia yleistä pääkaupunkiseudulla? Täällä on ihan samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin ja suurin osa vieläpä muualta muuttaneita. Säälittävää tuollainen käytös on, asui sitten suurkaupungissa tai periferiassa.

Kysyin siksi,koska tämä ystäväni asuu Helsingissä ja sanoo itse että tää on tällästä täällä! Mitää mennä kokoajan hyvin. Varmasti on muuallakin sama homma;)

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Kysyin siksi,koska tämä ystäväni asuu Helsingissä ja sanoo itse että tää on tällästä täällä! Mitää mennä kokoajan hyvin. Varmasti on muuallakin sama homma;)

Taitaa olla tyypillinen maaltamuuttanut kun kuvittelee, että täällä on jotenkin fiinimpää ja pitää esittää hienompaa kuin on. Voi ystävä parkaa.

Mulla samanlainen kaveri. Ostelee ties mitä ja veloissa kokoajan. Ja vielä kertoo kuinka monta luottokorttia on ja kuinka moni niistä jo "täynnä"
Eli näitähän löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:

Taitaa olla tyypillinen maaltamuuttanut kun kuvittelee, että täällä on jotenkin fiinimpää ja pitää esittää hienompaa kuin on. Voi ystävä parkaa.

niinpä... ei täällä mitään tarvitse esittää kenellekään :o

Yhteistyössä