A
Ap
Vieras
Ei puhu vielä lauseita. Joskus sanoo jonkun yksinkertaisen kahden sanan lauseen. Osaa kyllä sanoja tooooosi paljon, mutta S tulee H:na jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ei vielä tuossa tapauksessa.
Meidän lapsen kanssa olisi voinut huolestuakin kun ei tuossa vaiheessa tullut kuin muutama hassu yksittäinen sana ja niitäkin harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ei vielä tuossa tapauksessa.
Meidän lapsen kanssa olisi voinut huolestuakin kun ei tuossa vaiheessa tullut kuin muutama hassu yksittäinen sana ja niitäkin harvoin.
meil 3- vuotiaanakaan ei tule kuin hassuja lauseita, eikä huolta edellenkään. veli puhui selviä lauseita vasta 4-vuotiaana.
niin eri tahtiin kehittyy,
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ei vielä tuossa tapauksessa.
meil 3- vuotiaanakaan ei tule kuin hassuja lauseita, eikä huolta edellenkään. veli puhui selviä lauseita vasta 4-vuotiaana.
niin eri tahtiin kehittyy,
Juu, niinhän nuo tekevät. Meillä vaan neuvola eka kerran kiinnitti tuohon huomioa 1v10kk iässä kun ei tosissaan ollut kuin ne muutama sana mutten itse osannut tuolloin vielä huolestua. Vähän myöhemmin alkoi sitten niitä huolenaiheita tulla enemmänkin ja 3v iässä sai autismi-diagnoosin.
Ja kylä moneen kertaan matkalla törmättiin siihen kuinka paljon löytyy puhumattomia lapsia jotka yhtäkkiä 3v iässä alkavat puhua normaalisti. Onneksi monesti niin käykin, joskus vaan on huonompi tuuri.
Itse vaan olen niin moneen kertaan kerennyt miettiä missä vaiheessa minun olisi äitinä kuulunut huolestua... :ashamed: