Pitää vissiin ostaa oma lehmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kun maitoo kuluu niin älyttömästi.
Keskiviikkona ostin 7 litraa maitoa ja taas tänään piti käydä kaupassa. Nyt ostin 10 litraa, katsotaan mihin asti riittää.
En ole tehnyt edes ruokia mihin tarvitaan maitoa. Ja joka aterialla ei olla maitoa juotu, maito on korvattu siloin tällöin mehulla.

Että kivaa vaan jos maidon hinta nousee, se on nytkin aika kalista. Valion maitoa saa noin 95sentillä, mutta ingmannin maitoa olen saanut 75 centillä. Eli ihan selvää on kumpaa ostan jos vaan on kaupassa mahdollisuus valita

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kanssa ajattelin että jos alkais jonkinlaiseksi elämäntapaintiaaniksi ja laittais pari lehmää, kanoja yms.
Ihan silkkanan mielenosoituksena ruuan hintoja ynnä muuta vastaan.

Pyrkis omavaraisuuteen pirhana vieköön. :xmas:

Miten tuo onnistuis kerrostalossa :whistle:

Ehkä kannattaa kuitenkin ostaa se ruotsalainen halpismaito sieltä kaupasta, eikä ostaa ihan ensimmäisenä sitä lehmää. Se kun on pirun kallis otus jo ostettavaksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kanssa ajattelin että jos alkais jonkinlaiseksi elämäntapaintiaaniksi ja laittais pari lehmää, kanoja yms.
Ihan silkkanan mielenosoituksena ruuan hintoja ynnä muuta vastaan.

Pyrkis omavaraisuuteen pirhana vieköön. :xmas:

Miten tuo onnistuis kerrostalossa :whistle:

Niin tosiaan, mihis sä sen kantturan ajattelit majoittaa?

:laugh:

Me asutaan onneksi peltojen keskellä, niin että vielä mä joku päivä toteutan uhkaukseni ja haen sen lehmän.
Yks pikku juttu vaan- mä pelkään niitä :D
Mutta jos sellaisen sympaattisen näköisen pienen nupopään, ei mitään sarvimonsteria....

Yhteistyössä