Pitää vissiin käydä huomenna rtesti ostoksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopsan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hopsan

Vieras
Ihan ihme tilanne. Mulla 4kk vauva ja täysimetyksellä vielä mennään. Kuukautiset ei ole vielä alkaneet. Miehen kanssa ollaan päästy puuhailemaan vain kerran ja silloinkin ehkäisy (kumi) oli käytössä. Nyt aloin viikonlopun aikana oireilla ihan samalla tavalla kuin edellisillä raskautumiskerroilla, vahvat oireet. Alkoi tosissaan mietityttämään tää tilanne. Tää on niin kaukaa haettua, mutta mitäs jos kuiteskin??

Minulla on myös ollut selvät raskausoireet vauvan ollessa juuri 4kk :) silti nega tuli testiin. Kuulostelin muiltakin,ja monella oli ollut sama juttu. kai ne hormoonit on sekaisin vielä ja antaa oireita raskaudesta,mitä ei todellisuudessa ole. Mutta testillähän se selviää!

Ihan mielenkiintoista kuulla "kohtalotovereista". :) Olishan tässä vähän sopeutumista ajatukseen uudesta raskaudesta. Toisaalta olis ihanaa, toisaalta pelottavaa jos tää olo nyt pitää kutinsa. Ei taida tulla uni kovin helpolla tänä yönä.

[QUOTE="viima";22555211]imetys ei ole ehkäisykeino ja ovulaatio tapahtuu ENNEN kuukautisia[/QUOTE]

Joo, mä tiedän. Samoin kuin tiedän, että ainoa todella toimiva ehkäisykeino on olla harrastamatta seksiä. Se ei nyt ollut mun pointti. Pyörittelin vaan ajatusta raskauden todennäköisyydestä kun nämä oireet on sen verran vahvat. Kiitti kummiskin kommentista. :)

Yhteistyössä