Eilen illansuussa soi ovikello kolmeen otteeseen meilläkin ja oven takaa löytyi pieniä trulleja ja kummituksia karkki tai kepponen -kierroksellaan (oli muuten ensimmäinen kerta kun Halloween on näkynyt täälläpäin muullakin tavalla kuin kurpitsalyhtyinä). Ei ollut meillä tarjota mitään, mä en ollut todellakaan osannut varautua moiseen... Ei ollut edes keksiä kaapissa.
Naapurissakin oli pikkupoikia käynyt piruiksi pukeutuneena ja kun naapurin rouvallakaan ei ollut tarjota muuta kuin eioota, pojat olivat hetken kuluttua heittäneet kananmunan ikkunaan :/ :kieh:
Toivoa sopii ettei tällainen yleisty vuosien myötä. Mua ei todellakaan huvita ilkivallan pelossa hankkia karkkia ovilla kiertäville lapsille...
Naapurissakin oli pikkupoikia käynyt piruiksi pukeutuneena ja kun naapurin rouvallakaan ei ollut tarjota muuta kuin eioota, pojat olivat hetken kuluttua heittäneet kananmunan ikkunaan :/ :kieh:
Toivoa sopii ettei tällainen yleisty vuosien myötä. Mua ei todellakaan huvita ilkivallan pelossa hankkia karkkia ovilla kiertäville lapsille...