Pistin exälle luunkurkkuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
On kova poika ryypiskelemään, tainnu mennä nytkin 5 päivee 7 ku on juonut ja on luvannut käydä, mutta ei sitä miten kykene lastansa katsoa, kerran tuli niin haisevana ja kännis oven taakse tuomaan joululahjaa ja sai lapsen huutmaan kurkkusuorana, kun isi ei huomioinut lasta mitenkään ja lähti. En katso yhtään enempää hänen pelleilyä ja sanelin virallisen mukaan asiat. Eli sovittu on joka toinen viikonloppu tapaaminen ja niin se myös tulee menemään, muulluoin ei saa nähdä lastansa ( kysyin ennen tuota haluutko olla vain joka toinen viikonloppu isä ja vastasi se ei kuulu mulle ) ja sit sanoin että elatustuki pitää olla tililläni joka kuun eka päivä niikun on sovittu, ei käy enää että pitkittää ja hän sanelee millon voi maksaa. Jos on rahaa rellestää niin on myös rahaa makaa sovittuna päivänä minulle. Oliko liian tyly/jäykkä? ja hänen mielestä hänen kuuluu tietää, onko minulla miestä, lapsemme takia. Ne on tietääkseni minun henkilökohtaisia asioita, vai? nyt on meillä vaälit pahasti ristissä.

Yhteistyössä