pistetääs lauantain mitä päällä/lasissa/lautasella ja mitäpä teillä tapahtuu juuri nyt-kallup :D

itsellä kipossa popcorneja ja lasissa pepsiä, vaatetuksena punainen satiinipyjama ja villasukat. päätä särkee taas, vapisuttaa ja on huono olo, mutta koetan sinnitellä.. : / tyttö katsoo rölliä ja näyttää blondilta peppi pitkätossulta H&M:n harmaassa neulemekossa jossa sydäntaskut, puna-vihreä raidallisissa sukkahousuissa ja miun violetti, virkattu myssyni takaraivolla roikkuen :heart: mies meni suihkuun ja itse meinasin kohta könytä sohvalle, ottaa tytön kainaloon ja ruveta tuijottamaan rölilä myös :D

Viimeksi muokattu:
"vieras"
No nyt ei ole mitään mutta pari tuntia sitten söin täytettyjä paprikoita, niiden sisälle olin pistänyt paistettua sipulia ja naudanjauhelihaa sekä mozarellaa, lisäksi vedin huiviin eiliset puolukkarahkan jämät. Nyt meillä ei tapahdu juuri mitään. Itse olen tässä koneella ja lapset on olkkarissa leikkimässä ja mies puuhailee jotain autotallissa.

Tultiin saunasta , mulla aamutakki ja pikkupöksyt, miehellä vaan kalsarit ja poju painelee tuossa tiikeripyjamassa. Lasissa makuvichyä, miehellä olut ja poika joi äsken lauantain kunniaksi pillimehua, metsämansikka sellaista. Mä syön juuri nyt karkkia ja poika söi iltapuuron ihan 5 minsaa sitten.

"vieras"
Muumimukissa kaljaa, isi pesee yhden lapsen hampaita, toinen tuossa vieressä ajaa autolla, kolmas laittaa dvd:tä kiinni, päällä yöpaita ja alkkarit jalassa, ja kohta kaikki nukkumaan menossa.

Nimierkki harmahtuneena
Mulla päällä mustat housut, harmaa t-paita, ruskean harmaa neule ja mustat sukat :) Mulla lasissa tai siis tölkissä lonkeroa :p Ruokaa en jaksa nyt syödä, kun on tullu nyt niin hyvin syötyy, ihanaa miehen tekemää naudan sisäpaistia muutama tunti sitten :) Mä palstailen, ootan siskoa kylään jotta käytäis kippistelee, mies ja lapsi saunomassa ja kuuntelee siel musaa :) Lepposa lauantai-fiilis meillä :)

Mulla on päällä mustaa. Mustat ribbilegginsit, musta paita, mustat sukat, melkein musta tukka. Läppäröin keittiön pöydän ääressä ja mietin jääkaapissa odottavaa dippiä ja myös sipsiä ajattelin kerrankin nautiskella (karppaan, mutta tänään repsahdan tietoisesti)
Mies on pleikkarin äärellä kalsarisillaan (tärkeääkin tärkeämpi tieto)
Lapset ovat sängyissään ja ehkä hyvällä tuurilla nukahtavat tämän vuorokauden puolella.

Polvihousut, sukat ja tuubitoppi on päällä. Ja sitten Manduca ja siinä vauva. Ahmin turrónia ja kohta otan Kas-tölkin.

Mies ja tyttö 2,5v. lähtee kohta naapurikylään kattomaan prätkiä, mä yritän kirjottaa esseetä hyvästä luotonantotavasta jos vauva antaa.

Päällä on tummanroosat alusvaatteet, harmaa pooloneule, pinkit velourhousut ja sukat. Pullossa Pepsi Maxia ja purkissa appelsiinijogurttia. Minä dataan, muksu nukkuu ja mies on ulkoiluttamassa koiraa.

Yhteistyössä