saako sut lisätä? lahdesta kun ollaan molemmatAlkuperäinen kirjoittaja Höbänä:jos kavereita sinne haluatte..
lellu_3@hotmail.com :wave:
Voiks höbänä sut lisätä? Vaikutat samoilla linjoilla olevalta kun mä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:jos kavereita sinne haluatte..
lellu_3@hotmail.com :wave:
ja mä oisin halunnut sut mun meseeni enkä ketään muuta...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
...en mä nyt hyvänen aika teitä meseeni enää halua :xmas:
Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja surumieli:ja mä oisin halunnut sut mun meseeni enkä ketään muuta...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
no mie oisin siut voinunna lisätä.... yyyyyyyhhhhh.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
mut eiks oo kiva olla suosittu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No totta munassa te haluatte mun meseeni, kyllä mä sen tiedän :saint:
Erittäin. Mulle on tullut yv:nä pari seksiehdotusta, ja muuta sälääkin - en mä meseeni semmosia hörhöjä sentään halua.Alkuperäinen kirjoittaja surumieli :mut eiks oo kiva olla suosittu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No totta munassa te haluatte mun meseeni, kyllä mä sen tiedän :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:mustone@hotmail.com
Jos joku haluaa lisätä. :wave: