pistetäänpä perjantain perinteinen: mitä päällä/lasissa/lautasella :D

itsellä yllä (kohta olisi kyllä tarkoitus viskata rintsikat mäkeen & vaihtaa verkkareihin ;) ) ) tummansiniset farkut, punertava toppi & musta lyhyehkö huppari sekä tietenkin sukat ja alusvaatteet. tukka sojottaa tahmaisena & räjähtäneenä sinne tänne (en muista millään, että kun tämä tukka on aseteltu sitä ei harota niinkuin vanhaa pitkää :LOL: ) , meikit lähteneet naamasta :p kaulassa sininen kivi lyhyessä ketjussa, rillit nenällä. lautasta ei ole, mutta kädessä on jättikokoinen lakritsituutti :heart: , tuopissa ihan jäävettä vain
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kolaa lasissa, lautasella ei mitään

Päällä huiman eroottinen lila kulahtanut pöllökuvioinen aamutakki :p
:LOL: ihana! mullakin on niin kamalat vaatteet, vaaleanpunaiset housut aivan hävettää! onneksi oon yksin... ja syy: muut ei mahdu kiinni..onneksi oon yksin, tai siis kaksin tytön kanssa.
 
kinuski
Päällä kotihousut ja leivälle haiseva paita (tulin töistä muutama tunti sitten), hiukset vielä "työasennossa" eli kiinni. Tölkissä olutta ja lautasta ei nyt oo lähettyvillä.
 
Non compos mentis
Mä söin äsken raastesalaattia ja wok-vihanneksia sweet chili saucen kera ja join n. 4 dl vesikaakaota. Päällä on sloggit, rintsikat ja t-paita. Sekä rillit.
 
femme fatale
Pitsaa jyrsin, lasissa vettä. Asukokonaisuuteen kuuluu tänään vihreät capri-haaremihousut joissa on iso rusetti tossa edessä, aerosmith-bändi t-paita sekä kiljuvan violetti pörröneuletakki jossa on paljetti-ruusu-koristeet. Eikä ollenkaan alusvaatteita tai sukkia! (Tästä voi ehkä päätellä että mä olen yksin kotona...) :)
 

Yhteistyössä